REVSHOP

Dung Nguyen

Super vriendelijke service, aardige eigenaar. Ik kwam voor een Shoei helm speciale kleur, die moest besteld worden, daar werd niet moeilijk over gedaan. De Shoei personal fitting erbij en dat is... Super vriendelijke service, aardige eigenaar. Ik kwam voor een Shoei helm speciale kleur, die moest besteld worden, daar werd niet moeilijk over gedaan. De Shoei personal fitting erbij en dat is zeer goed gedaan. De helm zit echt fantastisch.

Eerlijk, behulpzaam en snelle service

Collectie uitbreiden

Bekkema

Snelle verzending

Nvt

Sal

Everything OK

Understandably, clear and uncomplicated.
Good price.

Shipping confirmation could be faster, but that's not bad.

Edwin Hulleman

Prima ervaring, goede zoekfunctie en duidelijke productomschrijving

Nette verzending, er wordt met de klant mee gedacht als het per brievenbus post kan dan wordt dat gedaan. Dus niet standaard een pakket.

Thijs van Dam

Helemaal prima!

Producten zijN makkelijk te vinden

Alhoewel inderdaad wel vermeld wordt dat er een bepaalde levertijd is, zou dit duidelijker vermeld kunnen worden. Ik ben gewend (of verwend?) dat na het online bestellen een product binnen 1 of 2... Alhoewel inderdaad wel vermeld wordt dat er een bepaalde levertijd is, zou dit duidelijker vermeld kunnen worden. Ik ben gewend (of verwend?) dat na het online bestellen een product binnen 1 of 2 dagen verzonden wordt. Nu hoorde ik een aantal dagen niets en dat kwam wat vreemd over, zeker omdat het om een flink bedrag ging.

Alwin Captijn

Uitmuntende service!!!

Heldere communicatieve, vriendelijk, super service

Geen!

Peter Fitskie

Duidelijke website. Communicatie.

Verzending door leverancier. Als het daar misgaat, heeft dat negatieve invloed hoe de klant jou service/shop ervaart. Vandaar 4* Snelheid levering

Martin

Fast and friendly ... just 'easy' ;) Anytime again!

Very fast and friendly response to my eMail- and phone-questions. Immediate refund on returned items. Best!

... maybe some more english inside eMails and feedback-pages?

Patrick

Zeer positief! Contact met de klantenservice is heel goed. Informeel waardoor je op een leuke manier kan communiceren. Wel was het voor mij niet geheel duidelijk dat retourneren gratis is. Op de... Zeer positief! Contact met de klantenservice is heel goed. Informeel waardoor je op een leuke manier kan communiceren. Wel was het voor mij niet geheel duidelijk dat retourneren gratis is. Op de website staat dat je het pakketje voldoende gefrankeerd retour moet sturen, maar blijkbaar krijg je hier dus een retourlabel voor. Betalen voor retourneren kan potentiële klanten mogelijk afschrikken.

Vriendelijke communicatie. Snelle reactie op vragen, ook in het weekend. Uitgebreid assortiment. Mooie kortingsacties

Levertijd is op bepaalde artikelen vrij lang, maar dit komt waarschijnlijk doordat het besteld moet worden bij de leverancier. Van Klarna heb ik van elk artikel (in dezelfde bestelling) een apart... Levertijd is op bepaalde artikelen vrij lang, maar dit komt waarschijnlijk doordat het besteld moet worden bij de leverancier. Van Klarna heb ik van elk artikel (in dezelfde bestelling) een apart betaalverzoek gekregen. Ik weet niet of dit alleen bij mij gebeurde, maar was vrij onhandig om alle facturen apart te moeten betalen.

Eef Hagemeijer

Geweldig !!!!