8.5/10

Veel later bezorgd dan op website staat aangegeven

Verkoopt wat beschreven staat

Pas status op verzonden zetten als het daadwerkelijk verzonden is en niet pas dagen later verzenden.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review. Wij doen er alles aan om ons bedrijf continue te blijven ontwikkelen. Alle feedback is dus welkom. In dit geval kan ik echter geen enkele correspondentie met u... Bedankt voor uw review. Wij doen er alles aan om ons bedrijf continue te blijven ontwikkelen. Alle feedback is dus welkom. In dit geval kan ik echter geen enkele correspondentie met u terugvinden, dus is het lastig om verbeteringen te implementeren. Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice, zodat wij deze situatie met elkaar kunnen bespreken. U scoort op alle punten onacceptabel terwijl ik in ons systeem alleen terug kan vinden dat de zending 1 dag te laat is bezorgd. Met vriendelijke groet, Stefan Klutz - Ceo

Arne Stevens

Alles verliep vlot.

Goede communicatie

Batterij conditie staat nu al op 88%... had dit beter verwacht !

Geweldig !! de iphone die ik bestelde was niet op voorraad maar 1 met meer geheugen wel deze werd mij zonder extra kosten geleverd.

Kwaliteit,prijs,verpakking

Miranda Mollema

Prima, snelle levering, mooie Iphone

Mooie, refurbishede Iphone en snelle levering

Niet van toepassing

Anouk

Super goed!

Zeer snelle levering, voldoet aan beschrijving. Ziet er keurig uit! Ben er blij mee!

Ik had niet een track en trace code ontvangen en een verzendbevestiging. Dit is wel fijn om wel vooraf te krijgen.

Rob van der Wel

Goed product afgeleverd

3 jaar garantie

Mailtje, dat zending bij post is aangeboden (kreeg geen mail!)

Zeer snel geleverd en naast een lader ook een hoesje en beschermglas, fijn!

3 jaar garantie vind ik een prettig idee als ik een gebruikt Product aanschaf. Ik ga ervan uit dat je dit enkel durft aan te bieden als je weet dat je kwalitatief goede producten levert

Toestel werkt tot dusver goed en werd snel geleverd! Wellicht meer variatie in aanbod? Toen ik bestelde was de premium niet beschikbaar, hier zou ik anders voor gegaan zijn.

Prima bedrijf.

Snelle levering,reageert vlot op mails.

De geleverde iphone is overeenkomstig de beloften

beloftes waarmaken

Telefonisch zeer klant gericht, product viel tegen

Communicatie

Producten beter controleren op de geleverde kwaliteit