Prijs- kwaliteitverhouding

H.E.I. Alders

Zéér tevreden klant

Snelle levering: na bestelling de Iphone de volgende dag ontvangen. Kon achteraf betalen, omdat ik eerst wilde afwachten of hij beviel. Voldeed helemaal aan de beschrijving. Ziet er perfect uit, geen krasje of wat dan ook te zien. ALS NIEUW. Batterij laadt heel snel op. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen

GEEN

Jacqueline

Heel goede communicatie en service. We hebben de telefoon nog maar enkele dagen, maar het ziet er allemaal heel goed uit. Voorlopig ben ik heel tevreden.

D. Ekkel

Duidelijke site, informatief.

chat mogelijkheid is prettig en functioneert adekwaat. Afhandeling van zaken. Coulance regeling.

Dit bedrijf met een dergelijk efficient werkende site behoeft m.i. geen verbetering!

willemijn roukema

De eerste keer een ‘tweedehands’ telefoon, maar dat bevalt goed. Doet het als nieuw en ziet er uit als nieuw. Verder heel fijn dat meteen een beschermhoesje en folie wordt meegeleverd.

Snelle service

Jpm Van breda

Telefoon besteld

Bestellen en de volgende dag is het binnen.

Nee is top zo

Levering van de telefoon had enige vertraging, maar ik werd snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice! Mooie verpakking van de telefoon en mijn Iphone 8 en oplader werkt goed. Heb het...

Goede klantenservice, de verpakking is mooi. Oogt niet goedkoop of tweedehands.

Levering van telefoon mag sneller en als er vertraging is dat aan de klant melden.

Vianne Bolderdijk

Prima service mooie telefoon!

Verwachte meer krassen als ik de omschrijving moest geloven

Snelle levering van bestelling.

Staat goed bekend bij de recensies.

Het was mij niet duidelijk dat er bij de EarPods nog een apart kabeltje besteld moest worden om deze te laten werken op een iPhone7. Naar verhouding wordt het dan wel erg duur, je kan goedkoper terecht bij de Apple Store daarvoor.

Snelle levering van een product dat volledig aan de verwachtingen voldeed.

Overzichtelijke website met duidelijke en aansprekende visie.

nvt

Zeer nette service. Werd goed telefonisch geholpen en goede afhandeling via de webshop.

Doen wat ze beloven !