8.5/10

Kromkamp

Ik raakte een beetje in de war van jullie berichtgeving na de bestelling. Op vrijdagmiddag betaald met iDeal en kreeg gelijk bevestiging dat de betaling was verwerkt. Vervolgens kreeg ik die nacht... Ik raakte een beetje in de war van jullie berichtgeving na de bestelling. Op vrijdagmiddag betaald met iDeal en kreeg gelijk bevestiging dat de betaling was verwerkt. Vervolgens kreeg ik die nacht een e-mail dat mijn order was ontvangen en dat deze verstuurd zou worden zodra de betaling was bevestigd. Hierdoor kreeg ik het idee dat ‘de volgende dag in huis’ niet kon worden waargemaakt. Na e-mail contact van jullie toch te horen gekregen dat de order was verstuurd en wel gewoon geleverd zou worden. Super natuurlijk. Telefoon is de zaterdag keurig geleverd. Vervolgens krijg ik op zondagavond nog een mail dat mijn bestelling klaar is voor verzending terwijl ik deze al had ontvangen. Jullie automatische mailwisseling loopt dus iets achter ;-) Dit kan voor onnodige verwarring zorgen.

Snelle levering en snelle reactie op vraag per mail

Zie mijn ervaring hierboven :)

anonymous

Vlotte afhandeling en zorgvuldige verzending

Zie bovenstaande

Snelle levering, duidelijke webshop

snelle levering

Robert Sabee

Snelle levering, goed product en ruime garantie. Bovendien telefoon compleet geleverd mer hoesje en screenprotector.

Kwaliteit en service

anonymous

Goede en snelle levering en communicatie

Communicatie en garantie

Eveline

Snelle levering. Fijn dat er een beschermhoes bij geleverd werd. Wat ik als verrassend engere positief ervaren heb.

Communicatie over levering

Net

Merlijne

Verkeerde toestel (32GB ipv 128GB) binnengekregen een dag na mijn bestelling. Klantenservice was goed bereikbaar en ze hebben het netjes opgelost: een aantal dagen later had ik het juiste toestel.

Goedkoop
Goede klantenservice

Goede toestel inpakken ;)

Eerlijk en snel

Eerlijk

Nadine

Ik heb een "zo goed als nieuw" Iphone XS spacegrey 256GB gekocht. Er was na mijn aankoop een software probleem met de telefoon. Zij hebben dit goed gecommuniceerd. Ze hadden eerst een telefoon in... Ik heb een "zo goed als nieuw" Iphone XS spacegrey 256GB gekocht. Er was na mijn aankoop een software probleem met de telefoon. Zij hebben dit goed gecommuniceerd. Ze hadden eerst een telefoon in een andere kleur aangeboden, omdat ik anders langer dan 2 dagen moest wachten. Ik wou echt deze kleur dus hadden ze aangegeven dat ik het niet erg vond een paar daagjes te wachten. Op maandag kreeg ik een mail binnen dat ze de software probleem niet konden maken dus dat ze een nieuwe Iphone XS spacegrey 256GB zullen opsturen. Ik heb het op dinsdagavond (mijn verjaardag) binnen gekregen en ben super blij!

Zeer communicatief naar de klant toe en klantgericht.

Ik zie geen verbeterpunten.

D.J. Roos

Uitstekende service en supersnelle levering. Nu voor de 2e keer Iphone besteld voor de kinderen. Super.

In uitstekende staat verkerende apparaten.