roya

Goede ervaring

goed

Bothof Facilities

IPhine 7 plus werkte helaas niet naar behoren daar een mail over gestuurd en direct de volgende ochtend een reactie. Met een voorstel om een andere op te sturen en dan kon de niet goed... IPhine 7 plus werkte helaas niet naar behoren daar een mail over gestuurd en direct de volgende ochtend een reactie. Met een voorstel om een andere op te sturen en dan kon de niet goed functionerende retour. Zelfs met extra opslag waar ik niet extra voor hoefde te betalen. Fijne service en de volgende dag was de nieuwe telefoon al in huis ook. Snell actie blij mee!

snelle en fijne klachtenafhandeling nav niet goed werkend toestel

Simone

IPhone besteld en kreeg het toestel binnen 3 dagen. Heel blij met de kwaliteit van de iPhone. Goede service vanuit het bedrijf. Vriendelijke eigenaar

Klantvriendelijk

Vandaag besteld morgen in huis zou nog beter zijn.

nila

Snelle inlevering

Hooge kwaliteit

fereshteh mirali

De beste

Beste klantenservice en beste kwaliteit

Ari

Helemaal perfect

Prijs en inlever tijd

Niks

Saman

Snelle bezorging Goeie telefoons

Goed werkende telefoons

Peter Vizee

1e pakket is door PostNL nooit geleverd, na 10 dagen en vele emails een ander toestel opgestuurd, deze leek ook niet geleverd te gaan worden, daarom 2 weken na bestelling maar via andere winkel... 1e pakket is door PostNL nooit geleverd, na 10 dagen en vele emails een ander toestel opgestuurd, deze leek ook niet geleverd te gaan worden, daarom 2 weken na bestelling maar via andere winkel iPhone aangeschaft. Spontaan kwam de volgende dag PostNL alsnog met pakket. Pakket geweigerd en daardoor direct, ongeopend, retour. Pas een week daarna m'n geld terug. Communicatie was in de eerste week vlot en vriendelijk, maar daarna zeer traag en erg kortaf. Ik begrijp dat het onvermogen van PostNL een pakket te bezorgen niet Refurbisched-iPhone.shop's schuld is, maar het is wel de vervoerder waar zij voor hebben gekozen en hadden daarin een actievere rol kunnen nemen. Ik ben zeer ontevreden over de wijze hoe alles is gelopen.

Neem een actievere rol bij leveringsproblemen, kreeg nu het gevoel als klant dat als ik er niet achteraan zat ik niets zou horen.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw feedback.
Ik heb alle correspondentie teruggelezen en wil even ingaan op uw review.
Bedankt voor uw feedback.
Ik heb alle correspondentie teruggelezen en wil even ingaan op uw review.
Het klopt inderdaad dat er flinke vertragingen zijn bij PostNL waar wij helaas ook door gedupeerd worden. Op de site hebben wij onze levertijden daarom ook aangepast.
Op het moment dat u aangaf dat uw pakket nog niet bezorgd was hebben wij direct een onderzoek ingesteld bij PostNL en hebben wij u hier over geïnformeerd. Al uw mails zijn vervolgens netjes door mijn collega beantwoord. Uiteindelijk hebben wij, ondanks het feit dat uw pakket nog niet als vermist was opgegeven door PostNL, u een tweede pakket toegestuurd. Niet heel gebruikelijk aangezien het eerst pakket nog onderweg was. Helaas liep ook dit pakket vertraging op bij PostNL maar werd uiteindelijk binnen een week bij u afgeleverd. Ondanks al onze inspanningen heeft u de order uiteindelijk geannuleerd. Binnen een week na ontvangst van het door u retour gestuurde pakket stond het aankoopbedrag weer op uw rekening. De communicatie van mijn collega naar u is altijd correct en klantvriendelijk geweest. Wij hebben binnen onze mogelijkheden er alles aangedaan om u tegemoet te komen. We hebben u netjes geïnformeerd en de gehele situatie conform de voorwaarden met u afgehandeld.
Helaas staat u er niet voor open om met mij het gesprek aan te gaan. De snelheid van de levering van het pakket is inderdaad onvoldoende geweest, maar dat u mijn collega zo negatief afschildert is echt onterecht. Wij staan voor ons product en voor onze klanten. U geeft aan het "gevoel" te hebben dat u niets meer zou horen als het aan ons had gelegen, maar dit is natuurlijk geen reden om onze klantenservice zo slecht te beoordelen.
Stefan Klutz - Ceo

Kimberly van den Elshout

Door corona duurt de levering iets langer maar je krijgt er wel een goede tellefoon voor terug met prima kwaliteit

goede kwaliteit

de klanteservice betere informatie geven of zorgen dat ze bij de juiste informatie komen

Hadewijch Maes

Overzichtelijke website. Duidelijke informatie.

Scherpe prijzen. Ruime keuze in producten en prijzen.

De levering mocht sneller.