Sasja de Groot

Prima. Alleen jammer dat de levering wat langer duurt. Verder geen problemen.

Gunstige prijs. Fijn dat er een hoesje en screenprotector bij zit.

Beter op de hoogte houden van leveringstijden dmv e-mail

Michel Stevens

De service na verkoop is ondermaats en gericht om de klant te ontmoedigen hun vooraf beloofde service te honoreren.

Klant negeren die klachten heeft!

werkwijze - klantbehandeling naservice

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review.
We hebben uitgebreid contact gehad over uw garantieaanmelding.
Bedankt voor uw review.
We hebben uitgebreid contact gehad over uw garantieaanmelding.
U heeft een toestel opgestuurd binnen de garantie met barsten in het scherm en overduidelijke sporen van val- en stootschade aan de behuizing, waardoor de garantie is komen te vervallen. U heeft mij vervolgens gevraagd wat ik nog voor uw toestel zou geven als u hem in zou ruilen en toen heb ik u kenbaar gemaakt dat dit toestel in zo'n slechte conditie verkeerd dat ik hem niet meer door kan verkopen.
Helaas heb ik daarop geen reactie meer van u gehad.
Onze garantieservice is bovengemiddeld en onze klanten krijgen altijd het voordeel van de twijfel, maar als er overduidelijk sprake is van water- val- of stootschade komt de garantie helaas te vervallen. Ons advies aan al onze klanten luidt dan ook: Wees zuinig op uw spullen en gebruiken altijd een hoesje en een screenprotector.
Stefan - Ceo

G Goesten

Het contact is de eerste dagen minimaal, maar na mijn mail snelle reactie ,en dat was dat het toestel niet leverbaar was op korte termijn.
Er is toen een goed alternatief geboden en snel...
Er is toen een goed alternatief geboden en snel verzonden.

Goede communicatie

Mocht een artikel even niet leverbaar zijn laat het de klant dan meteen weten.

Kelly

Perfect, snelle service & goede kwaliteit!

Betrouwbaar, snelle levering.

Alles oké.

Nikki Stoop

Snelle en goeie service! Goede garantie en een topzaak!

Garantie, prijs, producten

Stefania Pinna

Ik heb verschillende keren op verschillende manieren (webbrowser, e-mail, telefoon) geprobeerd met jullie in contact te komen. Het resultaat is erg slecht. Mila belde me vandaag om me een andere... Ik heb verschillende keren op verschillende manieren (webbrowser, e-mail, telefoon) geprobeerd met jullie in contact te komen. Het resultaat is erg slecht. Mila belde me vandaag om me een andere telefoon aan te bieden, blijkbaar beter dan wat ik online kocht. het lijkt erop dat u online producten verkoopt die jullie niet hebben.. klopt dat?

niets gezien

alles, van comunicatie tot producten

A Mol

The stone factory

Zeer goed

Producten

André de Graaf

Levering zou vrijdag zijn, toen zaterdag en nu in afwachting op dinsdag, is geleverd op dinsdag

Kwaliteit tot nu toe goed

Sneller leveren en dit ook op de website vermelden.