Werner

Super goed geholpen door Marco en Sjaak waardoor we nu een prachtige keuken met volop ruimte hebben. Zij denken echt met je mee om je ideale keuken te ontwerpen.

Meedenken in oplossingen en zeer goede communicatie. Bijzonder vriendelijke verkopers die je niet pushen en waar je gewoon kunt nadenken over je ontwerp en de offerte.

Sandra

Wat een geweldige service van Sjaak en collega's van Reddy Keukens Zoetermeer. De manier van meedenken en begrijpen wat we wilden. We hebben werkelijk een prachtige keuken en zelfs een paar dagen... Wat een geweldige service van Sjaak en collega's van Reddy Keukens Zoetermeer. De manier van meedenken en begrijpen wat we wilden. We hebben werkelijk een prachtige keuken en zelfs een paar dagen eerder geplaatst omdat dat voor ons beter uitkwam. Top mensen !! Geen gedoe met onderhandelen over de prijs, duidelijk, helder en betaalbaar!! Speciale dank aan Hans, wat een vakman!

Duidelijke prijs, service, meedenkend en vriendelijk

Absoluut geen

Ellen van Lomwel

Vriendelijk en deskundig geholpen. Prachtige zaak in het Woonhart.

Kennis van zaken

Siemens apparaten in assortiment

Jikke de Groot

Heel fijn geholpen op een rustige manier

Eerlijke prijs en goed advies.

Sakko

Top bedrijf

Denken goed mee en hebben ervaring

el Ahmadi

De adviesgesprekken hebben wij als zeer prettig en vakkundig ervaren, ze kwamen met goede punten waar wij nog niet over nagedacht hadden, het resultaat is een keuken waar alle ruimte optimaal benut... De adviesgesprekken hebben wij als zeer prettig en vakkundig ervaren, ze kwamen met goede punten waar wij nog niet over nagedacht hadden, het resultaat is een keuken waar alle ruimte optimaal benut is. Op dezelfde beperkte ruimte is een 3x zo grootte keuken terecht gekomen, we zijn heel er heel gelukkig mee.

Meedenken om alle ruimte te benutten en adviseren over kwaliteit.

Verbeter punten of tips

Blijf zo doorgaan, wij gaan van de keuken genieten

Dennis Douze

Goede Service

Verstand van zaken.

Verbeter punten of tips

Prima geholpen dus dat zit goed