De-klusjes-man

Superrrr goed in denken in oplossingen en goed advies.

Begeleiding in keuzes maken.

Controle uitvoering

Willem van Huisseling

Goede service

Denken mee

Autobedrijf Verstegen

Netjes geholpen

Moet nog wat afgewerkt worden. Wij zijn benieuwd hoe lang dat duurt.

Helma Schuurmans

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. We hebben de samenwerking als heel prettig ondervonden. Zijn correct geholpen.

Afspraken worden nagekomen

Apparaten eerder bestellen, zodat ook alles binnen is, wanneer de keuken geplaatst wordt.

Jasper Lesterhuis

Keuken geplaatst in november 2021, nu (juni 2022) nog steeds bezig om zaken die door goed advies voorkomen hadden kunnen worden op te lossen. Door deze slechte adviezen moesten achteraf allerlei... Keuken geplaatst in november 2021, nu (juni 2022) nog steeds bezig om zaken die door goed advies voorkomen hadden kunnen worden op te lossen. Door deze slechte adviezen moesten achteraf allerlei zaken aangepast worden, waarbij ook nog eens net werd gedaan of deze zaken niet aan Reddy Keukens lag maar aan ons als kopers. Slechts door tussenkomst van een formulemanager van Reddy Keukens werden onze terechte klachten ineens wél fatsoenlijk in behandeling genomen en een poging ondernomen om ze op te lossen. Vier maanden moeten wachten om een bedrag van €4000,- terug te krijgen voor verkeerde apparatuur terwijl we de keuken vooraf 100% aanbetaald hadden.

Een rekening die onterecht dubbel gefactureerd was, kon alleen worden aangepast naar de juiste geoffreerde prijs wanneer we onze slechte review van www.qasa.nl zouden verwijderen. Wat zijn dit voor praktijken?

7 maanden na plaatsing van de keuken dus nog steeds een hoop ellende, hele traject van advies tot plaatsing en klachtafhandeling is gewoon verschrikkelijk verlopen.

Deed zich erg aardig en meedenkend voor.

Inhoudelijk goed advies voorkomt een hoop ellende.

RUVO

Keuken is naar tevredenheid geleverd en geplaatst

Komen afspraken na

M. Vroegop

Gezellige verkoopgesprekken, nette opvolging, levertijden volgens afspraak.

Uitgebreide uitleg over keukens in het algemeen en alle onderdelen waaruit een keuken bestaat. Veel advies. Zeer vriendelijke bezorging.

Checklist beter nalopen voor levering (er ontbraken twee onderdelen). En/of sneller oplossen (een Y-stuk voor een dubbele gootsteen leveren hoeft geen maand te duren).

Zoë

Fijn!

Praktische adviezen

C.Wilms

2x een keuken gekocht en beide keren enorm goed geholpen. Er wordt ruim de tijd genomen om alle mogelijkheden en wensen te bespreken.

Fijne sfeer, voldoende tijd, enorm veel mogelijkheden en een deskundig advies!

Oke

Agressief dwingende verkooptechniek

Nog geen tot nu toe

Klant als koning behandelen ipv andersom. Zeker geen 100 % aanbetaling laten doen en als service bij gebreken, klant geen drie maanden laten wachten. Bij klacht zelf persoonlijk gaan kijken.