fam. Jager

Wij werden door de keukenadviseur (dhr. de Zeeuw) op zeer klantvriendelijke wijze begeleid bij het uitzoeken en samenstellen van onze gewenste keuken.

Bij het plaatsen van de keuken...

Kwaliteit, inlevend vermogen en flexibiliteit.

Goede ervaring gehad met dit bedrijf

Wil Kneepkens

Vriendelijk, geduldig, deskundig en geven nuttige tips.

Ze letten zeer goed op wat de wensen van de klant zijn en denken van daaruit mee.
Houden goed contact en alles word goed gecontroleerd voordat het de deur uit gaat.

Van den Akker Bouw advies.

Goede prijs kwaliteit verhouding, er wordt voldoende tijd besteed om samen een juiste keuze te maken, en personeel komt netjes en vakbekwaam over.

Prijs kwaliteit verhouding.

( PS. ik geef nooit een 10, want het kan altijd beter. )

Sjef Coeleveld

Fijn geholpen. Goed advies

Zeer betrokken.

Andréas de Groot

Uitstekend bedrijf met zeer fijne mensen. Top!

Vriendelijkheid, klantgerichtheid, meedenken, kennis van zaken.

R. Gerrits

Mijn ervaring is heel erg positief. Hartelijke ontvangst waarna er ook naar je wensen geluisterd wordt. Daarna worden ook nagedacht over problemen die kunnen ontstaan en eventuele opties aangedragen.

Goede begeleiding bij de aankoop. Duidelijke afspraken maken en zich daar ook aan houden.

Mark Kivits

Mooie keukens, nette prijzen en keurig geholpen!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding! En nette installatie!

Helemaal top, prima ervaring. Prettig contact.

Deskundig advies, goede informatie gekregen, klantgericht, alle tijd en aandacht voor klant, meedenkend met klant, mooie producten en materialen, goede afwerking bij montage keuken.

Helemaal top, prima ervaring! Prettig contact. Ik beveel dit bedrijf bij anderen aan.

Deskundig, goede informatie gekregen, klantgericht, meedenkend met klant, alle tijd en aandacht, mooie producten en materialen, goede afwerking van montage keuken.