Vooralsnog prima.

Levertijd up to date houden

Ton

Leuke winkel met voldoende aanbod. Vriendelijk personeel die de tijd nemen voor een advies.

Vriendelijk personeel en goed aanbod.

De meubels worden alleen afgeleverd en niet gemonteerd. Het voelt toch vreemd dat je een bank voor 2500€ hebt gekocht en dan nog eens dik twee uur bezig bent met uitpakken en monteren. Daarnaast ligt je kamer dan vol met het verpakkingsmateriaal. Toen ik in de winkel aangaf dat er een optie voor monteren zou moeten zijn gaf de medewerker aan dat dit beleid van Pronto is. Ondanks de goede ervaring in de winkel zou dit voor mij volgende keer een argument zijn om ergens anders te kopen.

Bedankt voor uw reactie.
Tijdens het afleveren van onze meubelen is het inderdaad zo dat wij alleen maar de producten afleveren, ongeacht het verkoop bedrag.
Wij vinden het dan ook vervelend dat u zo een naar gevoel heeft over gehouden aan de levering.
Wij hopen dat u alsnog veel plezier mag beleven van de bank.

Team pronto wonen Amsterdam

Zowel in het filiaal in Soest als in Amsterdam Arena iets gekocht. Bij beide filialen heel goed geholpen. Het is prettig dat als je binnenkomt bij de filialen dat je niet meteen personeel in...

Snel geholpen, het was fijn dat je een busje kan bestellen bij het bedrijf in Soest.

Bianca

Vriendelijk en goede service

Behulpzaam met het inladen van de goederen

Wat meer duidelijkheid over op voorraad dat dit niet in het filiaal is waar je op dat moment bent

Harde wind

Geen opdringerigheid, ruime keuze en betaalbare artikelen. Prettige winkel, goed bereikbaar. Prima geholpen door de medewerkster. Dus u hebt er een zeer tevreden klant bij. Overigens niet onze 1e...

Ruime keus beschikbaar. Als stoelen net zo goed blijven als bank (aanschaf Soest) dan blijf ik zeker klant!

Nee, vooral deze service volhouden.

levering iets sneller

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen onze te beoordelen op de feedback company, dit waarderen we zeer.
Wij begrijpen dat als u iets heeft gekocht het fijn zou zijn dit z.s.m. in huis te hebben, jammer genoeg zijn wij afhankelijk van derden.
Maar wij zullen uw feedback zeker meenemen!

Pronto Wonen Amsterdam

C.j. den Dulk

Goed voorgelicht over de aankoop van een fauteuil.

Neen

Erg druk en weinig personeel

Beste,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback.
Wij zijn druk bezig ons team uit te bereiden zodat wij u en andere klanten beter van advies en hulp kunnen voorzien.

Team Pronto Wonen Amsterdam

Vriendelijke hulp en deskundig advies

Grote sortering

Beste,

Ontzettend leuk dat u een ons heeft willen beoordelen.
Heel veel plezier van uw aankoop!

Pronto Wonen Amsterdam

Jh Van dam

Keurig geholpen en goed geslaagd

Misschien de meubels in elkaar zetten.ik ben 72 jaar en daar zit je dan m et een blad en poten dat een tafel moet zijn

Van der Spuegel

De hulp on de winkel zelf niets op aan te merken. Alleen bij de levering van de tafel iets minder. Deze was echt zwaar beschadigd hoe kan men zo een tafel op transport zetten.?? En van de bezorgers...

Prima geholpen

Wellicht de toelevering controle op schade