Vluggerd

Prima, geen opdringerige verkopers en nemen de tijd en hebben kennis van zaken.

Duidelijkheid voor wat betreft de levertijd en mogelijkheden.

Lekker zo doorgaan

Harold Eerland

Goede service
bij nabestelling is er van alles aangedaan om stoel in zelfde stof te krijgen
herkenning in winkel! voor mij echt een pluspunt

medewerker in winkel denkt mee, nam de tijd, zeer vriendelijk

bij nabestelling beter opletten. In dit geval, kreeg ik verkeerde poten bij de stoel, dat kost jullie extra geld en mij een trip naar de winkel.

Beste,

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven.
Wij denken graag met de klanten mee om een optimaal advies te kunnen geven.
Wij zullen er zeker beter op gaan letten dat er secuurder naar de orders gekeken gaat worden, zodat er geen onnodige ritten gemaakt hoeven te worden.
Ik wil u veel plezier wensen van uw aankoop en graag zien wij u nog eens terug in de winkel.

een inspirerende groet,

Feroz

Zeer slecht. Verkoopster is tot 2 maal toe vergeten de order te bevestigen waardoor wij onnodig lang hebben gewacht op ons product. Slechte communicatie, ondeskundig personeel. Product in november...

Communicatie met de klant is zeer slecht. Hierdoor heb ik 9 maanden moeten wachten op mijn product. Dit had toch echt anders gekund,hoe? Daar moet Pronto zelf over nadenken. Nogmaals zeer ontevreden, nog nooit zoiets meegemaakt met een winkel.

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent over de service die u geboden is.
Graag had ik u persoonlijk hierover gesproken maar ik krijg u telefonisch niet aan de lijn.
Ik vind het zeer jammer te moeten lezen dat u zo ontevreden bent over de manier van handelen en service.
Zoals ik kan zien bent u een gedupeerde van het faillissement van de vestiging in Almere, dit is natuurlijk zeer vervelend voor u.
Wij als vestiging in Amsterdam staan volledig los van andere filialen aangezien wij een onderdeel zijn van een franchise formule.
Dat wij de orderportefeuille van Almere hebben overgenomen is om u als gedupeerde te helpen. Vanuit ons is dit een service geweest om te kunnen helpen waar wij konden.
Zoals ik kan zien hebben wij geruime tijd moeten wachten op de juiste formulieren om de order in werking te kunnen zetten.
De documenten die hiervoor gevraagd zijn waren nodig om de order te kunnen verwerken, dit is de procedure geweest voor elke gedupeerde van Pronto Almere.
Het spijt ons zeer dat u door het faillissement van Almere zo lang heeft moeten wachten maar weet dat wij er vanuit Amsterdam alles aan hebben gedaan dit zo goed mogelijk te laten verlopen.
Wij wensen u een fijne dag en hopen dat u wellicht in de toekomst uw mening zal bijstellen en begrijpt dat elke Pronto wonen zijn eigen ondernemer heeft.

Pronto wonen Amsterdam

karin boon

Prima. Werd hartelijk ontvangen in de winkel. Kwam meerdere keren terug en werd nog steeds hartelijk geholpen. Mede door de hulp van de verkoopster was ik er snel uit om de bank te kopen.

Leuke meubels voor een fijne prijs

Nvt

Beste,

Dank u vriendelijk voor het plaatsen van uw feedback.
Wij als winkel en als team zijn hier erg blij mee omdat wij op deze manier onze service naar onze klanten kunnen blijven verbeteren.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug.

Heynekamp

Geweldig goede service en goed afhandeling van onzen meubelen zeer tevreden

Beste,

Wat ontzettend leuk dat u de tijd heeft genomen feedback te geven.
Wij zijn blij te horen dat u zo tevreden bent.
Ons doel is onze klanten met een fijn gevoel de winkel uit te laten gaan, het is daarom extra leuk te lezen als klanten zo positief zijn.
Het team van Pronto wonen Amsterdam wenst u veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens in de winkel.

Team Pronto Wonen Amsterdam

Prettig en vlot geholpen. Vorige keer superslechte ervaring na faillisementafhandeling Almere. Was daardoor wel huiverig om opnieuw hier iets aan te schaffen.

Goed advies over materiaalkeuze

Beste,

Wat ontzettend fijn dat u ons feedback heeft gegeven.
Wij begrijpen helemaal dat u huiverig was om een nieuwe order te plaatsen.
Gelukkig hebben wij u en nog vele gedupeerden kunnen helpen aan de meubels waar u al zo lang op aan het wachten was.
Fijn dat u ons toch het vertrouwen heeft gegeven.
Wij willen u ook veel plezier wensen van uw aankoop en zien u graag in de toekomst terug in de winkel.

Vriendelijke en inspirerende groet,

Mijntje

paul van wijk

Duidelijke en heldere bestelling van de bank met bezorging via lift

Keurig gebeld dat aankomende maandag de 30e mijn bank wordt geleverd door het bedrijf met een lift. Echter tot op heden (nu zaterdagavond) weet ik niet hoe laat het bedrijf komt om te leveren. Erg vervelend aangezien ik niet de gehele dag thuis hoefde te zijn werd mij aangegeven. Ik nl. 2 dagen voor levering een tijdstip doorkrijgen. Erg vervelend dat dit mij geld gaat kosten als ondernemer!

Beste,

Vervelend om te lezen dat hier geen duidelijke communicatie over is geweest.
Het verbaasd mij wel te lezen dat u geen tijd weet aangezien wij de verhuislift via een extern bedrijf regelen en daarover duidelijke tijd afspraken gemaakt worden. Goed dat u hierover een melding maakt.
Dank u vriendelijk voor uw feedback, hierdoor kunnen wij onze service naar klanten blijven verbeteren.
Ik hoop dat u veel plezier mag hebben van uw aankoop en wij u in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen in onze winkel.

Team Pronto Amsterdam

Prima service in de winkel, ze nemen de tijd voor je. De producten zelf worden op maat gemaakt en de kwaliteit is erg goed.

Deskundig advies in de winkel.

De producten in elkaar zetten bij levering. Dit vond ik een zeer slechte service dat Pronto dit niet doet.

Beste,

Dank u vriendelijk voor uw feedback.
Goed om te horen dat u prettig geholpen hebt en u tevreden bent over de producten.
Pronto is van origine een afhaalformule en dat wij leveren is exclusief.
Hierdoor is het puur leveren en geen monteren van de items.
Wellicht komt hier in de toekomst verandering is..
Ik wens u veel plezier van uw meubels en wij zien u graag nog eens terug in de winkel.

Patricia

Van het moment dat we in Amsterdam Villa Arena binnenkwamen tot het leveren van de bank en twee eettafelstoelen, kunnen wij alleen maar zeggen dat wij heel erg tevreden zijn.
In de winkel...

De verkoopster was erg goed op de hoogte van de producten en gaf ons daardoor goede en uitgebreide informatie.

Geen verbeterpunten of tips

Beste,

Wat ontzettend fijn te lezen dat u zo tevreden bent over hoe u bent geholpen.
Wij streven er naar om onze klanten zo volledig mogelijk te kunnen adviseren en een goede service te bieden.
Team Pronto wonen Amsterdam wenst u ontzettend veel plezier van uw aankopen en zien u graag nog eens terug in de toekomst.

Vriendelijke medewerkers, goede service

Scherpe prijzen.

Eerst stond er nog het verkeerde materiaal in de order maar dit hebben wij laten corrigieren en in het eind was alles top!

Beste,

Dank u vriendelijk voor het geven van uw feedback.
Goed te horen dat u fijn geholpen bent.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens in de winkel.