P de Graaf

Prima ervaring

nvt

nvt

Roseline Van Arnhem

In eerste instantie bij de winkel in Amsterdam arena onaardig behandeld en totaal niet meewerkend terwijl ik direct te kennen liet dat ik een tafel wilde kopen.
Ik heb zelfs gedacht om ergens...
Ik heb zelfs gedacht om ergens anders(verder weg voor mij) te kopen omdat ik de mevrouw zo verschrikkelijk onaardig vond.
Ook niet vriendelijk in mails en het werd me erg lastig gemaakt om een tafel te kopen!!
Laatste (mail) contact door iemand anders en zij was wel aardig.
Ophaalsysteem ansich handig maar misschien is wel erin vermelden dat je direct beneden kan parkeren(dit staat nu in de orderbon maar hier zat 13 weken tussen) en de afmetingen van het pakket

Handige ophaalservice

Meer gericht op willen verkopen en daarbij vriendelijk zijn(in Amsterdam Arena)
Verkoop via website (of anders in elk geval aardiger en welwillender via mail)
Afmetingen van pakket(ten)...
Meer gericht op willen verkopen en daarbij vriendelijk zijn(in Amsterdam Arena)
Verkoop via website (of anders in elk geval aardiger en welwillender via mail)
Afmetingen van pakket(ten) vermelden

Martijn

Prima service en goede producten

Verkoper Tom (Villa Arena) heeft ruim de tijd genomen m ons te helpen bij de keuze van ons interieur.

Ga zo door!

Beste,
Wat super leuk om te lezen dat uw ervaring met onze verkoopadviseur Tom een prettige is geweest. Ik ga dit zeker aan hem doorgeven, daar doet hij hard zijn best voor.
Wij wensen u...
Beste,
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens in de winkel.

Van Eijden

Voorlichting bij de aankoop was uitstekend; echter after-sales laat op dit moment wat te wensen over; zitten ruim een week te wachten op een 4-tal beschermingsnopjes voor een van de stoelen omdat er... Voorlichting bij de aankoop was uitstekend; echter after-sales laat op dit moment wat te wensen over; zitten ruim een week te wachten op een 4-tal beschermingsnopjes voor een van de stoelen omdat er een tijdens transport was afgebroken en de stoel als gevolg daarvan ongelijk staat

in duidelijke taal te woord gestaan

after-sales service

Beste Heer,
Dank u vriendelijk voor uw eerlijke en oprechte feedback.
Beste Heer,
Dank u vriendelijk voor uw eerlijke en oprechte feedback.
Wat fijn dat u in de winkel goed geholpen bent maar vervelend dat uw ervaring met de after-sales moeizaam verloopt.
Ik zal u zo even persoonlijk bellen om te kijken of dit inmiddels netjes opgelost is voor u.
Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de moeite heeft genomen ons te voorzien van uw feedback, hiervan kunnen wij leren en onze service naar onze klanten blijven verbeteren.
Ik wens u een fijne dag en graag tot ziens.
16-9:
Beste,
Ik heb u gisteren per dpd pootjes/dopjes voor uw stoelen opgestuurd. Ik wens u veel plezier van uw stoelen en graag tot ziens in de toekomst.

Thijm

Bij pronto zijn de medewerkers beleefd en geven advies.

Busje was stuk en bellen je optijd.
We konden een andere dag de bus huren om onze spullen op te halen en hoefden niet te betalen.

Misschien nog een tweede busje aanschaffen voor t geval de ene stuk is.

Beste,
Wat leuk dat de tijd genomen heeft ons te voorzien van uw feedback.
Beste,
Wat leuk dat de tijd genomen heeft ons te voorzien van uw feedback.
Wij zullen uw feedback zeker meenemen voor in de toekomst en wensen u heel veel plezier van uw aankoop.

Pronto Amterdam

Een dressoir digitaal besteld, perfecte service, goede communicatie en heel hulpvaardig.

Prettige sfeer, doen echt hun best voor je

Beste,
Wat een prachtige review heeft u ons gegeven, dank u wel daarvoor!
Beste,
Wat een prachtige review heeft u ons gegeven, dank u wel daarvoor!
Wij doen absoluut ons best een fijne sfeer te creeeren voor onze klanten en lopenb graag een stapje harder voor onze klanten.
Fijn om te lezen dat u dit ook zo ervaren heeft.
Graag tot ziens in de winkel.

Geen bedrijf

Vriendelijke mensen bij het kiezen van de stoel, maar tijdens het ophalen ben ik erg teleurgesteld geraakt. Ik ben hoogzwanger en ik ben helemaal niet geholpen. Toen ik om hulp vroeg kreeg ik geen... Vriendelijke mensen bij het kiezen van de stoel, maar tijdens het ophalen ben ik erg teleurgesteld geraakt. Ik ben hoogzwanger en ik ben helemaal niet geholpen. Toen ik om hulp vroeg kreeg ik geen antwoord. Ook toen ik om een wagentje vroeg om alles naar buiten te verplaatsten kreeg ik als antwoord te horen dat het niet mogelijk was en heb ik dus alles zelf gedaan.

Verkopen

Ik zou graag willen dat ze je helpen bij het afhalen

Beste Mevrouw,
Ik schrik enorm van dit bericht en heb u ook zojuist geprobeerd telefonisch te bellen omdat ik u hier graag persoonlijk over zou willen spreken.
Ik herken mijn team hier...
Beste Mevrouw,
Ik herken mijn team hier totaal niet in en wil ook mijn oprechte excuses aanbieden voor uw ervaring, dit had nooit mogen gebeuren. Ik ben totaal verbaasd over uw bericht.
Wel is het zo dat vanwege de huidige situatie omtrent corona wij de klanten niet mogen helpen inladen wat wij normaliter wel deden. Dit staat ook vermeld in de mail die wij sturen wanneer uw spullen binnen zijn.
Maar in uw situatie zijn er natuurlijk uitzonderingen.
Als u in de gelegenheid bent zou ik het fijn vinden als u mij zou kunnen bellen zodat ik persoonlijk mijn excuses kan aanbieden voor de nare ervaring die u heeft gehad bij het afhalen.
Ik wens u in ieder geval veel plezier van uw aankoop.
15-9:
Beste Mevrouw,
Ik heb jammer genoeg niks van u gehoord. Ik had u graag even persoonlijk gesproken omtrent deze kwestie.
Ik hoop u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in de winkel om uw ervaring wellicht bij te stellen.

Agterbos

Super service van Vanja! Ik ben Fan(ja) ;)

Goede uitleg en duidelijke verwachtingen geschept

Beste,
Wat ontzettend gaaf om te lezen dat u FAN(JA) bent, dat vinden wij heel erg leuk.
Heel veel woonplezier en graag tot ziens in de winkel.

A van tongeren

Zeer goed

Alle tijd voor je

Zo door gaan

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw tijd en het plaatsen van uw feedback.
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw tijd en het plaatsen van uw feedback.
Goed om te lezen dat uw ervaring goed is geweest bij ons in de winkel, daar doen wij altijd zeer ons best voor.
Graag tot ziens in de winkel.
Inspirerende groet,

Richard Kalter

Vakkundig personeel, goede service. Een positieve ervaring

Erg goede service, ook als er iets mis gaat.

Geen.

Beste,
Wat een mooie feedback!! Dank u wel hiervoor.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.