v Riel

Zeer geod

Via internet besteld Heel snel respons en eenn datum om te laten bezorgen.
Na dat het artikel geleverd was, keurige nota overzicht.

Beste,
Allereerst bedankt voor uw reactie.
Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en onze service.
Wij hopen dat u veel plezier mag beleven van het aangeschafte...
Beste,
Allereerst bedankt voor uw reactie.
Wij hopen dat u veel plezier mag beleven van het aangeschafte interieur, en zien u graag nog eens terug bij Profijt meubel Amsterdam.

K.Out

Denken niet in oplossingen maar schermen met kleine letters. Leggen alle kosten bij de klant. Je kunt niet van je koop af daar heb je voor getekend.

Verkopers

filiaalmanager denk eens mee met klanten en ga zelf in gesprek.

Lizette van der Meij

Prima geholpen en uitleg gekregen
Ook denkt men met je mee
Prettige ervaring en blij met onze aankoop

Zie boven

Bankstel tadley was volgens filiaal in Rijerwaard-Barendrecht niet te leveren in Velvet
Filiaal Arena waar we ons bankstel hebben gekocht zeiden dat het wel mogelijk was

Lukas Roolker

Karina

Op 2 februari hebben wij set meubels gekocht in Profijt Amsterdam Arena. Meubels zouden geleverd worden tussen wk 10 en 12. Vanwege Corona zou het week 14-15 komen. In week 15 hebben wij zelf gebeld... Op 2 februari hebben wij set meubels gekocht in Profijt Amsterdam Arena. Meubels zouden geleverd worden tussen wk 10 en 12. Vanwege Corona zou het week 14-15 komen. In week 15 hebben wij zelf gebeld naar Profijt om te vragen wanneer onze bedtelling zou komen. Toen kregen wij te horen dat het tussen week 17-19 zou zijn. Wij hebben verder niks gehoord van Profijt en weer zelf gebeld in wk 19. Toen hebben ze gezegd dat het in wk 23 komt. Nu is er eindelijk week 24 en onze meubels komen over 2 dagen. Niemand van de winkel dacht om ons te informeren dat de levertijd wat langer zou duren. Wij moesten zelf elke keer contact met hun opnemen. Omdat wij onze oude meubels wouden verkopen hadden wij het op Marktplaats gezet. Wij hadden paar kopers maar omdat het zo lang duurde hebben wij onze Oude meubels niet verkocht En lopen wij 300 euro mis. Wij hebben een schadevergoeding gevraagd van 150 euro. Maar dat vinden ze in Profijt te veel. Ik vind het schandalig hoe ze met de klanten omgaan. Dat wij 4 maanden moesten wachten is een maar dat wij zelf elke keer moeten bellen om iets te horen is nog erger. Vreeslijk bedrijf ik raad het niemand aan.

Iets doen aan levertijd en durven om dat te compenseren als het mis gaat

Beste,
Aller eerst onze excuses als de communicatie niet helemaal goed verlopen is.
Dit zullen wij intern ook zeker bespreken en verbeteren.
Echter is er op dit moment aan levertijden...
Beste,
Aller eerst onze excuses als de communicatie niet helemaal goed verlopen is.
Dit zullen wij intern ook zeker bespreken en verbeteren.
Echter is er op dit moment aan levertijden weinig te doen, dit omdat ook alle bedrijven zich aan hele strikte regels dienen te houden.
Wel hebben wij er alles aan gedaan om u order wanneer binnen spoedig uit te leveren, en hebben wij u een realistisch compensatie geboden naar onze mening.
Wij hopen dat u nog veel plezier mag beleven aan uw aankoop.
Profijt meubel Amsterdam

Mahmoud

Het is super goed , de bank is super goed je kan er lekker op zitten en het is redelijk groot want ik heb een gezin met 7 leden past precies

Zeker well

Nee gewoon goede tops het is het beste

Beste Mahmoud,
Allereerst bedankt voor uw feedback.
Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent, en wij hopen dat u veel plezier mag beleven aan de bank.
Met vriendelijke...
Beste Mahmoud,
Allereerst bedankt voor uw feedback.
Profijt meubel Amsterdam

Blije tevreden klant

Heel goed geholpen door Andy en Sven. Advies over de eigenschappen van de materialen. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Zulke mensen zou je wel als vriend willen hebben.

Voor vele smaken valt er iets te kiezen tegen billijke prijzen.

Misschien zou de inrichting van de winkel ietsje meer sjeu kunnen gebruiken.

Baars

Ondanks dat we een halfuur voor sluitingstijd nog binnenkwamen, werden we uitgebreid en vriendelijk geholpen toen we besloten een op maat gemaakte bank te bestellen. Inmiddels de bank ontvangen en... Ondanks dat we een halfuur voor sluitingstijd nog binnenkwamen, werden we uitgebreid en vriendelijk geholpen toen we besloten een op maat gemaakte bank te bestellen. Inmiddels de bank ontvangen en we zijn zeer tevreden!

Klantvriendelijk, goede service, bezorging zoals afgesproken, goede prijs

Het assortiment mag iets uitgebreider, in de zin van minder houtlook meubels. Maar aangezien dat de trend van nu is, is het ook wel te begrijpen dat 97% van de winkel uit die trend bestaat. Toch... Het assortiment mag iets uitgebreider, in de zin van minder houtlook meubels. Maar aangezien dat de trend van nu is, is het ook wel te begrijpen dat 97% van de winkel uit die trend bestaat. Toch zijn er altijd mensen die wel op zoek zijn naar iets anders, en dan is de keuze wel enorm beperkt.

R.J. Gasper

Profijt Meubel heeft ruime keuze van diversen woonartikelen

Jammer dat online via de Klantenservice niet kan worden geverifieerd naar de status van de bestelling omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met systeem. Dan maar telefonisch informeren naar de... Jammer dat online via de Klantenservice niet kan worden geverifieerd naar de status van de bestelling omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met systeem. Dan maar telefonisch informeren naar de status van de bestelling. Dit contact verliep goed en duidelijk.

n.v.t.

Beste Gasper,
Bedankt voor uw feedback.
Beste Gasper,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zijn achter de schermen druk bezig om het systeem weer te laten werken naar behoren. Fijn om te horen dat het contact met de winkel goed verliep.
Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens terug.
Nick Profijt meubel Amsterdam

M. Kamstra

Prijs/kwaliteit

Geen gebruiksaanwijzing toegevoegd voor het bevestigen van de poten van de bank

Beste Kamstra,
Als eerste bedankt voor uw feedback.
Beste Kamstra,
Als eerste bedankt voor uw feedback.
Onze excuses dat er geen handleiding bij de levering zat, dit behoort er wel altijd bij te zitten. Wij zullen hier ook zeker achter aan gaan.
Wij wensen u veel plezier met de gekocht meubelen, en zien u graag terug bij profijt meubel Amsterdam.