Hoekman-Roestvaststaal B.V.

Eenvoudig en snel

Boom BV

Uitstekend en vlotte service

Osteopathie Han Hameleers & Co

Prima. goed waar tegen faire prijs

J. Van Mook Transport B.V.

Top!

Lady Butterfly

Super mooie kwaliteit! En zeer snelle levering

Refresco

Prima, drukproef duurde wel erg lang maar uiteindelijk snelle levering en product ziet er goed uit!

wim van scheppingen advies en administratie

Na info te hebben gekregen over de levertijd zou de order voor mij op tijd arriveren (6 dec), daarna een mail dat de order (relatiegeschenken) de 24e december zou worden geleverd. Uiteindelijk wel... Na info te hebben gekregen over de levertijd zou de order voor mij op tijd arriveren (6 dec), daarna een mail dat de order (relatiegeschenken) de 24e december zou worden geleverd. Uiteindelijk wel weer hersteld maar je moet er wel weer achteraan. Daarna kreeg ik geen track en trace code zodat ik niet wist hoe het zat met mijn bestelling. Op de 8e toch maar eens gaan bellen en ja hoor ze zouden die dag komen via DHL. Die zijn ook langs geweest, 2 bestellingen (wijnglazen en bierglazen) 20 minuten achter elkaar maar ik was niet thuis. dan wordt er niets afgeleverd en nemen ze het weer mee terug en kan je de spullen ophalen in Den Haag 30 km verder terwijl ze langs 2 afhaalpunten van DHL rijden binnen 1km van mijn huis en dan ook nog aangeven dat niemand van de buren het wilde aannemen. We nemen hier altijd alles van elkaar aan in deze straat. maar ja meerder pakketjes, houd op dus kunnen ze niet full speed door rijden en kan je als klant ook daar weer achteraan. Dus opgehaald in Den Haag en hoe komt dat dus omdat de COW company geen track en trace stuurt en ik dan dus niet thuis ben.

Kamps Transport BV

Goede communicatie