Picknickmand.be

Picknickmand.be Ook benieuwd naar feedback over de webshop Picknickmand.be? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company8
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Picknickmand.be met 9.4/10. Gebaseerd op 8 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Duidelijk, overzichtelijk en volledige informatie, eenvoudig toegankelijk, ...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en correcte levering.

Score voor Picknickmand.be:4.5/5

Goed (8/10)

Mand is precies zoals op de foto

Misschien wat meer foto's op de website plaatsen. De mand was iets kleiner dan ik verwachtte.

Score voor Picknickmand.be:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering zoals beloofd. .
een mooie mand, perfect voor een kleine picknick.

Uitstekend (10/10)

Is eerste maal dat ik bestel hier maar ben heel tevreden over de kwaliteit van het product en de snelle levering

geen ben tevreden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben heel tevreden van de service...mooie picknickmanden en heel snel geleverd..top.

Picknickmand.be 1 beoordeling

Alles in orde, behalve een verwarrende mail kort na de betaling met visa. zie kopie hieronder..
ik heb deze mail niet beantwoord, toch is alles vlekkeloos verlopen. ik heb wel een kopie naar mijn bank gestuurd omdat het me erg aan phishing deed denken. misschien toch even nakijken !! of deze verwarring proberen voorkomen !.
met vriendelijke groeten..
hallo johan van herzeele, .
bestelling bytgpaijc - betaling afhandelingsfout .
er is een probleem met uw betaling voor masha-international bestelling met referentie bytgpaijc. neemt u a.u.b. contact met ons op..
uw bestelling zal pas verwerkt worden als dit probleem is opgelost. .
u kunt uw bestelling bekijken en de factuur downloaden vanuit de sectie "bestelgeschiedenis" op de klantportal, door te klikken op de link "mijn account" in onze winkel. .
indien u hebt afgerekend zonder het aanmaken van een account, dan kunt u deze bestelling volgen via "deze link". .
masha-international gebouwd met prestashop™ .

Familie Morres
Familie Morres

Het assortiment van manden maar als je een bezoekje brengt . En je dacht alles gezien te hebben op hun site . Dat is zeker niet zo . Heb perfect advies over en wijn en speciaalbier gekregen . En een goede keuze gemaakt uit het ruime assortiment .

Iets minder bescheiden mogen ze zich wel opstellen . Het is gewoon een hele prettige zaak.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer klantvriendelijk . en de mand die kocht was naar grote tevredenheid . ik heb nadien nog diverse mensen naar de site toegestuurd. gewoon top.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Correcte informatie en levering.

suzy
suzy

fijne communicatie

neen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, zeer goede communicatie, snelle levering en product overeenkomstig afbeelding.

Bedrijfsinformatie

Mooi om te krijgen.

Het mooiste cadeau is om iemand een beleving cadeau te doen. En met een picknickmand geef je iemand niet alleen een mand vol mooie en handige spulletjes maar de kans om er eens op uit te gaan om te genieten van het weer en de natuur. Onder het genot van een lekker hapje en drankje natuurlijk.

De prachtige picknickmanden zijn zeer compleet uitgerust en bovendien een lust voor het oog en kom je direct in een zomerse sfeer.

Picknickmand.nl en Wijnengeschenken.nl zijn onder
Adres