Ruud smeets

Auto demontage ott0

Snelle levering en foto

Weet ik niet

gebr-pothuizen

Makkelijk en handig mits ze het onderdeel hebben

samenwerking

Garaje öztek

Ja, jullie doen heel goed werk bij het vinden van onderdelen, maar als de verkopers kapotte onderdelen sturen, met wie moeten we dan contact opnemen, bijvoorbeeld sloperij j weper heeft mij een... Ja, jullie doen heel goed werk bij het vinden van onderdelen, maar als de verkopers kapotte onderdelen sturen, met wie moeten we dan contact opnemen, bijvoorbeeld sloperij j weper heeft mij een beschadigd onderdeel gestuurd en neemt niet op mijn telefoontjes, met wie gaan we soortgelijke problemen oplossen ?

M

Slecht

Slecht

Kan niet slechter

Vikings

Helaas moeizaam

Betaalbare producten en duidelijke handlijding

Levering ging zeer moeizaam. Herhalende producten die kapot zijn geleverd.

Daan Van der Meer

Goed! Was wel lastig goede zoekresultaten te krijgen. Ik kreeg er enorm veel, maar niet allemaal passend.

De mogelijkheid een aanvraag te plaatsen.

L. Mok

Uitstekend

vakkundige mensen

Vossen

Uitstekend platform om te zoeken naar nog goed bruikbare onderdelen voor auto's. Ook als het een nog relatief jonge auto is. Je kunt een hoop geld besparen en is er effectief hergebruik.

Heldere website.

FRIEDA CLAERMAN