Brigitte

Mama

Beschrijf hier uw ervaring

Ben met mijn bejaarde moeder naar dinsdag markt in londerzeel geweest voor bandje te vernieuwe en nieuwe pil veranderen niets was teveel heel attentvol en heeeeel lief met mijn mama daarvoor dank u

roger verbauwe

Kei goed !!

Beschrijf hier uw ervaring

Het is moeilijk om de perfectie van die twee personen en hun bedrijf te evenaren Altijd gereed om u te helpen, en dit altijd met professionalisme en qualitatief heel ervaren, ze zijn altijd gereed... Het is moeilijk om de perfectie van die twee personen en hun bedrijf te evenaren Altijd gereed om u te helpen, en dit altijd met professionalisme en qualitatief heel ervaren, ze zijn altijd gereed om u te plezieren met veel liefde en met een glimlach woensdag en zaterdag s'morgens aanwezig op de markt van vilvoorde: de moeite waard !!!! dank u

guy ceulemans

Schattig lief professionals en beste kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Nooit problemen met Myrwatches professioneel šŸ˜

Tevreden klant

Super snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Online besteld en super snel geleverd mooi verpakt en persoonlijk briefje erbij super leuk ik beveel jullie zeker aan bij anderen

R Zwienenberg

Super blij en tevreden met zowel het product, mooie fossil horloge, als de verzending. Het horloge was in de aanbieding, en werd geleverd in een keurig doos, handgeschreven bericht erbij en 2... Super blij en tevreden met zowel het product, mooie fossil horloge, als de verzending. Het horloge was in de aanbieding, en werd geleverd in een keurig doos, handgeschreven bericht erbij en 2 attenties. Zelfs was het ingepakt in kado papier gehele gratis.
Wat een ontzettend aangename verrassing.
Ik kom beslist weer, echt een aanrader.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een ontzettend aangename verrassing.
Ik kom beslist weer, echt een aanrader.

Bacho

Tops

Beschrijf hier uw ervaring

Professionele en snelle service - en met de glimlach

Jeffrey Platvoet

Super snelle levering

Ruim aanbod

Eddie van Gerven

Prima 1e ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Casio Wave Ceptor horloge gekocht. Gemiddelde prijs, prima communicatie, aandacht besteed aan verpakking plus lekkere bonbons erbij. Wat wil je nog meer ?

Timo Flink

Geweldig, 100% aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Gekozen horloge binnen enkele dagen geleverd, handgeschreven briefje en luxe Belgische bonbons bij de bestelling gekregen.

Georges Vanhove

Niets dan lof

Beschrijf hier uw ervaring

Buitengewoon hulpvaardig en gedienstig. Eerlijke prijzen. Uitgelezen goede merken