Abdelhay

Mevrouw Schoneveld heeft me bijgestaan in een procedure met de IND. Altijd vriendelijk te woord gestaan en juridisch ook erg goed geholpen. Ik kan het advocatenkantoor van harte aanbevelen. Nogmaals...

Denise

Bedankt voor de hulp.

Paula

Superblij dat onze familie op bezoek kan komen.
Goed geholpen door Mevr. Schoneveld.

Koen

Uitstekend geholpen door Bart van Elst, ik heb met zijn hulp een hoop bereikt!

Ludwig

Ik had een ingevorderd rijbewijs en vroeg om hulp. Ik werd door advocaat Bart van Elst snel en adequaat geholpen en kreeg goed advies. Uiteindelijk wederzijds besloten geen bezwaarschrift in te...

Harm

Bedankt voor alle hulp!

GJ

Belachelijk dat ze je eerst alles laten invullen incl je naw gegevens om vervolgens te zeggen dat ze je niet kunnen helpen en doorverwijzen naar het juridisch loket a 25 cd per minuut

Reactie Lion Legal:

Dankzij uw antwoorden kan het systeem bekijken of wij u kunnen helpen en u recht heeft op een pro deo advocaat. Uit uw antwoorden bleek dit niet zo te zijn.
Op dat moment wordt u geadviseerd om contact op te nemen met het juridisch loket. Zij kunnen mensen in uw situatie vaak wel helpen.

De reden waarom wij u niet kunnen helpen is ook netjes aan u gemeld op de webpagina.

Eerst een advocaat spreken en dan te horen krijgen dat wij u niet kunnen helpen zou u ook niet kunnen waarderen lijkt mij. Veel succes verder met uw juridisch probleem.

Marianne Berman-Scheltinga

Zeer goed
Mevrouw Vennik heeft mij snel en vakkundig geholpen en ik ben erg blij met het resultaat

Verbeterpunten

geen verbeterpunten

Hendrik Jan

2 weken geleden het aanvraagformulier ingevuld, en vervolgens niks meer gehoord :-(

Reactie Lion Legal:

Advocaat geeft aan u verschillende malen heeft geprobeerd u te bellen. Helaas was dit niet succesvol. Overigens had u ons 088 nummer kunnen bellen. Deze hadden u kunnen vertellen welk advocatenkantoor aan u was gekoppeld met bijbehorend telefoonnummer.

Veel succes met uw juridische probleem.

clap

Mevrouw Schoneveld heeft mij en mijn man erg goed geholpen om in bezwaar te gaan tegen de eerste uitspraak. Ze werkt erg accuraat en handelt snel. Wij bevelen haar zeker aan!

Verbeterpunten