Je aankoop wordt beschermd

Harm

Bedankt voor alle hulp!

GJ

Belachelijk dat ze je eerst alles laten invullen incl je naw gegevens om vervolgens te zeggen dat ze je niet kunnen helpen en doorverwijzen naar het juridisch loket a 25 cd per minuut

Reactie Lion Legal:

Dankzij uw antwoorden kan het systeem bekijken of wij u kunnen helpen en u recht heeft op een pro deo advocaat. Uit uw antwoorden bleek dit niet zo te zijn.
Op dat moment wordt u geadviseerd om contact op te nemen met het juridisch loket. Zij kunnen mensen in uw situatie vaak wel helpen.

De reden waarom wij u niet kunnen helpen is ook netjes aan u gemeld op de webpagina.

Eerst een advocaat spreken en dan te horen krijgen dat wij u niet kunnen helpen zou u ook niet kunnen waarderen lijkt mij. Veel succes verder met uw juridisch probleem.

Marianne Berman-Scheltinga

Zeer goed
Mevrouw Vennik heeft mij snel en vakkundig geholpen en ik ben erg blij met het resultaat

geen verbeterpunten

Hendrik Jan

2 weken geleden het aanvraagformulier ingevuld, en vervolgens niks meer gehoord :-(

Reactie Lion Legal:

Advocaat geeft aan u verschillende malen heeft geprobeerd u te bellen. Helaas was dit niet succesvol. Overigens had u ons 088 nummer kunnen bellen. Deze hadden u kunnen vertellen welk advocatenkantoor aan u was gekoppeld met bijbehorend telefoonnummer.

Veel succes met uw juridische probleem.

clap

Mevrouw Schoneveld heeft mij en mijn man erg goed geholpen om in bezwaar te gaan tegen de eerste uitspraak. Ze werkt erg accuraat en handelt snel. Wij bevelen haar zeker aan!

F.aknouch

Hallo ik ben mvr. Aknouch ik ben heel tervreden over de behandeling van mijn zaak bij mvr.schoneveld dank u

Nordin

Superblij dat mijn neef bij het feest kan zijn van mijn dochter.

Simone Crince

Mevr. Schoneveld heeft ons zeer goed geholpen. Wij zouden haar zeker aanraden bij vrienden en familie.

F.Kotsjinyan

En top advocat en adviseur . Werkt heel netjes en accurat .

Ali louddad Dounia zorg

3 zakens door mw. schoneveld behandelt en zijn helemaal goed gegaan en dat was positief , vriendelijke advocaat en heel professionnel . ben helemaal blij ik zal ander vrienden...