Ledstores

Ledstores Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ledstores? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6925
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ledstores met 8.9/10. Gebaseerd op 6925 ervaringen.

Eview
Goed (8/10)
Eview
Score voor Ledstrip-specialist.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed , zeer correct, snelle service..

Marcel
Goed (8/10)
Marcel
Score voor Ledstrip-specialist.nl:4/5

Positief.

Score voor Ledstrip-specialist.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede levering de volgende werkdag, precies zoals aangegeven op de website. verder keurige ip65 spot armaturen voor een zeer goede prijs.

Piet
Piet
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles correct en snel verlopen. goede prijs .volgende keer weer.

Guy
Prima (7/10)
Guy
Score voor Ledpaneelgroothandel:3.5/5

Snelle levering.

Dick ten boekel
Dick ten boekel
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Supersnelle levering mooi product dus helemaal tevreden vishandel ten boekel.

Damir Hodzic
Damir Hodzic
Score voor Ledstrip-specialist.nl:5/5

Zéér goede ervaring.

Franck

Korrekte produkt bestellt, falsche ware geliefert, dann fing der theater an. schlechter support, bilder muss gesendet als nachweis für deren fehler. nachdem man erlautet hat das man kein fotoapparat hat wurde man bei der firma pampig. weitere beleidigung wollten wir nicht mehr hören und haben aufgelegt, anschließen fall bei paypal und bei trusted shops eröffnet. wir wollten nur die ursprünglich ware erhalten die wir bestellt haben, mehr nicht..
correct product ordered, wrong goods delivered, then the theater started. poor support, pictures must be sent as proof of their error. after it has been told that one has no camera has one at the company even more unfriendly. further insulting we wanted no longer hear and have opened, connect case at paypal and at trusted shops opened. we only wanted to get the original goods we ordered, not more.

Ledstores 1 beoordeling

Vrijdag besteld kwam dinsdag avond pas in huis.. daarnaast doen sommige functies van de controller die ik heb besteld niet. en ik moet mezelf aanwennen dat groen, rood is en rood, groen is. jammer, maakt niet zo veel verschil met chinese concurrenten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel geleverd, prima kwaliteit en past precies.

Bedrijfsinformatie

Wij staan 100% achter onze producten en laten u niet links liggen als er wat fout gaat. Wij zijn daarom elke werkdag goed bereikbaar per telefoon en email!

Ledstores

Led strips