pawel

Klant

Beste,

Helaas is het ons niet duidelijk wat u bedoelt.
Ik nodig u uit ons een email te sturen, zodat wij u kunnen helpen

pawel

Erste keer

slawek D

Helemaal top, eerst een email gestuurd waarop de volgende dag al een zeer volledig antwoord volgde. Toen nog wat telefoontjes die ook helemaal top werden beantwoord.

Ordernr ORD157099: ik wacht al 3 weken op het 2de gedeelte van mijn bestelling. Volgens transportbedrijf: beschadigingsdossier. Volgens Ledstrip specialist: pakje 2x geweigerd (terwijl de... Ordernr ORD157099: ik wacht al 3 weken op het 2de gedeelte van mijn bestelling. Volgens transportbedrijf: beschadigingsdossier. Volgens Ledstrip specialist: pakje 2x geweigerd (terwijl de bestemmeling geen pakjes geweigerd heeft, klopt niet met de werkelijkheid). Ik wacht op een fatsoenlijke oplossing. Indien fatsoenlijke oplossing schrijf ik een betere review. Voorlopig niet tevreden over de vooruitgang van zaken.

nvt

Reactie Ledstores:

Beste Hilde, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de ervaring met ons en het postorderbedrijf zo negatief is verlopen. Helaas heeft het postorderbedrijf jullie andere informatie gegeven... Beste Hilde, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de ervaring met ons en het postorderbedrijf zo negatief is verlopen. Helaas heeft het postorderbedrijf jullie andere informatie gegeven dan ons, hierdoor is er miscommunicatie ontstaan. Is het probleem inmiddels helemaal opgelost? Zo niet ontvangen wij graag een email van u, zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Anneloes

Matthias

Heb mijn artikel besteld, maar het werd niet geleverd binnen de beloofde termijn. Er was blijkbaar iets mis gegaan met de verzending. Er werd me een nieuwe leveringsdatum medegedeeld, maar weer... Heb mijn artikel besteld, maar het werd niet geleverd binnen de beloofde termijn. Er was blijkbaar iets mis gegaan met de verzending. Er werd me een nieuwe leveringsdatum medegedeeld, maar weer ontving ik niks. Een derde keer werd mij een nieuwe leveringsdatum voorgesteld, en eindelijk ontving ik mijn bestelling. Jammer dat er zoveel is misgelopen, maar ik kreeg steeds snel en vriendelijk antwoord op mij in vragen.

Goede prijs, lage verzendkosten, snel antwoord van de klantendienst bij vragen.

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Wij zullen de opmerking delen met onze vervoerder.

Ledstores

J

Voor €100 krijg je;
geen trackings informatie op de aangegeven tijd. (zou in de namiddag komen).
Voor €100 krijg je;
geen trackings informatie op de aangegeven tijd. (zou in de namiddag komen).
Pakket 2 dagen te laat geleverd. (vrijdag besteld (voor dpd is zaterdag ook een werkdag) dinsdag (hopelijk) in huis.
Klantenservice die dingen beloofd en zegt die niet op die manier gebeuren.

Contact opgenomen met de servicedesk "sorry voor het ongemak"

Ik zou eigenlijk 3 sterren willen geven. Maar dat zou betekenen deze beoordeling in het gemiddelde zou wegvallen. (je ziet alleen maar gemiddelden en de hoogste sterren op de 'feedback company'... Ik zou eigenlijk 3 sterren willen geven. Maar dat zou betekenen deze beoordeling in het gemiddelde zou wegvallen. (je ziet alleen maar gemiddelden en de hoogste sterren op de 'feedback company' website)

dvisser

Bestelling correct en op de gemelde tijd afgeleverd

H.Wagtho

Ik heb besteld maar tot op heden niets ontvangen wel betaald

Reactie Ledstores:

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw order nog niet is geleverd. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen de status van de... Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw order nog niet is geleverd. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen de status van de levering verifiëren met de DPD, onze vervoerder. Met vriendelijke groet, Anna

Ronald

LED paneel komt kapot aan, 1 draad zit los en slecht verpakt, en het frame is krom!

Reactie Ledstores:

Beste Ronald, Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren de staat van de levering en zullen deze klacht doorvoeren naar onze vervoerder, de DPD. Wij nemen graag contact met u op vanwege deze zending... Beste Ronald, Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren de staat van de levering en zullen deze klacht doorvoeren naar onze vervoerder, de DPD. Wij nemen graag contact met u op vanwege deze zending om u te helpen met de verdere stappen van uw order. Met vriendelijke groet, Anna

Electricite et Telecom

2 pannel 120x30 buy = 2 defectuous... No changed !!!

Reactie Ledstores:

Cher client, Merci pour votre message. Il est malheureux d'apprendre que vous vous attendez à avoir des produits défectueux. Nous vous avons contacté et espérons pouvoir vous aider le plus... Cher client, Merci pour votre message. Il est malheureux d'apprendre que vous vous attendez à avoir des produits défectueux. Nous vous avons contacté et espérons pouvoir vous aider le plus rapidement possible. Nous espérons que vous n'hésiterez pas à contacter notre service clientèle pour toute remarque et/ou question. Bien cordialement, Anna