Noah

Fantastisch

Klantenservice

Led lampen besteld

Reactie Ledstores:

beste, U geeft aan dat u lampen heeft besteld en dat u geen sterke punten heeft. Helaas is uw omschrijving zo beknopt dat wij hier niet veel aan kunnen verbeteren. Ik verzoek u ons een email te... beste, U geeft aan dat u lampen heeft besteld en dat u geen sterke punten heeft. Helaas is uw omschrijving zo beknopt dat wij hier niet veel aan kunnen verbeteren. Ik verzoek u ons een email te sturen met uw bevindingen zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Ruisseau

Perfecte advisering, en zeer welwillend en ter zake in het oplossen van problemen

professioneel, to-the-point, en contactueel sterk

Enige tijd geleden armaturen besteld.
Enige tijd geleden armaturen besteld.
Kreeg bericht dat ze niet voorradig waren na dat ik betaald had, vond het geen probleem om een week te wachten maar dat is inmiddels al anderhalf maand geleden.
Heb weer gemaild en ze zouden ze opsturen en kreeg een mail van dat ze verzonden waren.
Maar tot mijn verbazing kreeg ik weer een mail dat ze niet voorradig waren en weer 2 weken kan duren.
Ff afwachten maar weer pfff

Nog niks

Beste,

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat mijn collega deze kwestie via de mail heeft opgelost voor u.
Ik hoop dat u uw product snel zult ontvangen.

pawel

Klant

Beste,

Helaas is het ons niet duidelijk wat u bedoelt.
Ik nodig u uit ons een email te sturen, zodat wij u kunnen helpen

pawel

Erste keer

slawek D

Helemaal top, eerst een email gestuurd waarop de volgende dag al een zeer volledig antwoord volgde. Toen nog wat telefoontjes die ook helemaal top werden beantwoord.

Ordernr ORD157099: ik wacht al 3 weken op het 2de gedeelte van mijn bestelling. Volgens transportbedrijf: beschadigingsdossier. Volgens Ledstrip specialist: pakje 2x geweigerd (terwijl de... Ordernr ORD157099: ik wacht al 3 weken op het 2de gedeelte van mijn bestelling. Volgens transportbedrijf: beschadigingsdossier. Volgens Ledstrip specialist: pakje 2x geweigerd (terwijl de bestemmeling geen pakjes geweigerd heeft, klopt niet met de werkelijkheid). Ik wacht op een fatsoenlijke oplossing. Indien fatsoenlijke oplossing schrijf ik een betere review. Voorlopig niet tevreden over de vooruitgang van zaken.

nvt

Reactie Ledstores:

Beste Hilde, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de ervaring met ons en het postorderbedrijf zo negatief is verlopen. Helaas heeft het postorderbedrijf jullie andere informatie gegeven... Beste Hilde, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de ervaring met ons en het postorderbedrijf zo negatief is verlopen. Helaas heeft het postorderbedrijf jullie andere informatie gegeven dan ons, hierdoor is er miscommunicatie ontstaan. Is het probleem inmiddels helemaal opgelost? Zo niet ontvangen wij graag een email van u, zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Anneloes

Matthias

Heb mijn artikel besteld, maar het werd niet geleverd binnen de beloofde termijn. Er was blijkbaar iets mis gegaan met de verzending. Er werd me een nieuwe leveringsdatum medegedeeld, maar weer... Heb mijn artikel besteld, maar het werd niet geleverd binnen de beloofde termijn. Er was blijkbaar iets mis gegaan met de verzending. Er werd me een nieuwe leveringsdatum medegedeeld, maar weer ontving ik niks. Een derde keer werd mij een nieuwe leveringsdatum voorgesteld, en eindelijk ontving ik mijn bestelling. Jammer dat er zoveel is misgelopen, maar ik kreeg steeds snel en vriendelijk antwoord op mij in vragen.

Goede prijs, lage verzendkosten, snel antwoord van de klantendienst bij vragen.

Beste klant,

Bedankt voor uw review. Wij zullen de opmerking delen met onze vervoerder.

Ledstores

J

Voor €100 krijg je;
geen trackings informatie op de aangegeven tijd. (zou in de namiddag komen).
Voor €100 krijg je;
geen trackings informatie op de aangegeven tijd. (zou in de namiddag komen).
Pakket 2 dagen te laat geleverd. (vrijdag besteld (voor dpd is zaterdag ook een werkdag) dinsdag (hopelijk) in huis.
Klantenservice die dingen beloofd en zegt die niet op die manier gebeuren.

Contact opgenomen met de servicedesk "sorry voor het ongemak"

Ik zou eigenlijk 3 sterren willen geven. Maar dat zou betekenen deze beoordeling in het gemiddelde zou wegvallen. (je ziet alleen maar gemiddelden en de hoogste sterren op de 'feedback company'... Ik zou eigenlijk 3 sterren willen geven. Maar dat zou betekenen deze beoordeling in het gemiddelde zou wegvallen. (je ziet alleen maar gemiddelden en de hoogste sterren op de 'feedback company' website)