Stefan Van Sintruijen

Snelle levering en prima communicatie

Mike De Wit

Thomas Joris

Eerste aankoop

snelle levering

abdul naveed ssaber

Een nieuw opzet stuk besteld voor onze Sony TV vandaag besteld en morgen geleverd

goedkoop en snel afgehandeld

Rondou Michel

De levering via DPD is niet eenvoudig. Overdag ben ik gaan werken en de levering is overdag gebeurd. Ik heb een briefje in mijn bus gekregen met 0,0 info wanneer er een volgende levering plaatsvind.... De levering via DPD is niet eenvoudig. Overdag ben ik gaan werken en de levering is overdag gebeurd. Ik heb een briefje in mijn bus gekregen met 0,0 info wanneer er een volgende levering plaatsvind. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle reactie na mijn vraag over de levering. Dank u hiervoor.

MARTINE WILLEMS

S'AVONDS BESTELD , VOLGENDE DAG AL GELEVERD.
ZEER VLOTTE COMMUNICATIE VIA MAIL.
WIE EEN TV BEUGEL NODIG HEEFT MOET NIET TWIJFELEN OM BIJ DEZE FIRMA TE BESTELLEN !!
MISSCHIEN DE...
S'AVONDS BESTELD , VOLGENDE DAG AL GELEVERD.
ZEER VLOTTE COMMUNICATIE VIA MAIL.
MISSCHIEN DE HANDLEIDING WAT AANPASSEN MET EEN SCHRIFTELIJKE BEGELEIDING.
VAN MIJ KRIJGEN JULLIE EEN DIKKE 10 !!!!

Beschrijf hier uw ervaring

NIKS DAN POSITIEF OVER DEZE FIRMA !!

Andy

Snelle levering top

Ikke

Uitgebreid assortiment, er zal voor iedereen dus wel iets te vinden zijn. Alleen jammer van de foutieve leveringsbelofte. Vandaag bestelt morgen in huis, ook op de bestelbevestiging wordt de... Uitgebreid assortiment, er zal voor iedereen dus wel iets te vinden zijn. Alleen jammer van de foutieve leveringsbelofte. Vandaag bestelt morgen in huis, ook op de bestelbevestiging wordt de volgende dag als lever dag aangegeven, maar op de dag zelf krijg je dan een mailtje dan het 3 dagen later zal zijn. Op zich geen ramp, maar gezien de aangekondigde belofte, voor mij onacceptabel.

fane

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

goede info op website, correcte levering

Martin CARRISSEMOUX

Zeer goed