Arnts

Ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Eerlijk, duidelijk met informatie. Nemen de tijd om het eea uitleggen waarom er iets vervangen mieten ect

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk, duidelijk en nette monteur

J van Asten

Goed advies

Goede ervaringen mee. Klantvriendelijkheid

Goede service

Makkelijk afspraak aanpassen

J. Veenendaal

Kan geen mening geven; pas nadat de nieuwe ketel geïnstalleerd is

was het eerste bezoek. Ketel is afgesloten wegens gevaar (gaslek)

Wat viel u in positieve zin op?

dat bijna meteen de conclusie was dat het apparaat (19 jaar oud) vervangen moest worden

Ga zo door

Kennis, kunde en vriendelijkheid

Transparant

Kees

Aardig en professionele service.

Vriendelijk en eerlijke monteur

Ik had bij het maken van de afspraak ook uitdrukkelijk gevraagd voor een adviesgesprek over mogelijke aanschaf hybride pomp. Daarvan was de monteur niet op de hoogte.

x

Helaas heeft u anoniem gereageerd en kunnen wij geen contact met u opnemen,
Helaas heeft u anoniem gereageerd en kunnen wij geen contact met u opnemen,
Graag willen wij met u in contact komen zodat we onze afdeling Sales in kunnen schakelen voor een gesprek.
Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-5050330 of via mail naar klantenservice@kemkens.nl

Bereikbaarheid en initiatief

Geen tot nauwelijks bereikbaar. Geen initiatief vanuit bedrijf tot onderhoud

Vriendelijke monteur

Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
Helaas hebben wij via dit kanaal geen gegevens van u en kunnen wij u daarom ook niet bereiken.
U kunt ons bereiken via telefoonnummer 088-5050330 of via een...
Goedemorgen mijnheer/mevrouw,
U kunt ons bereiken via telefoonnummer 088-5050330 of via een mail naar klantenservice@kemkens.nl,
De wachttijden zijn op dit moment wel wat langer maar als u een mail stuurt nemen wij contact met u op.
Kemkens B.V.

Sneller reageren op een mail en telefonisch beter bereikaar zijn. nu wachttijden van 23 minuten.

telefonisch onbereikbaar en monteur die geen onderhoud gedaan heeft.

niets

Goedemorgen mijnheer/ mevrouw,
Op dit moment is het echt ontzettend druk in de telefoonlijnen mede omdat heel veel mensen vragen hebben omtrent hun gasverbruik.
Wij hopen dat u toch contact...
Goedemorgen mijnheer/ mevrouw,
Wij hopen dat u toch contact met een van onze medewerkers heeft gehad.
Onze excuses voor het ongemak.