Klinkenberg

Wij komen hier al vele jaren, ervaringen zijn onveranderd prima. Goede voorlichting, deskundig advies. Altijd contact met de filiaalhouder zelf, dus ‘heel korte lijntjes‘. Afspraken worden correct... Wij komen hier al vele jaren, ervaringen zijn onveranderd prima. Goede voorlichting, deskundig advies. Altijd contact met de filiaalhouder zelf, dus ‘heel korte lijntjes‘. Afspraken worden correct en snel uitgevoerd.

van Dijken

Al jaren naar volle tevredenheid klant

CL Hut

Supersnel gereageerd op mijn hulpvraag en ook nog eens snel en vakkundig geholpen. Gewoon zeer tevreden. Echt een bedrijf waar je op vertrouwen kunt.

A. Westerman

Goede service!

Westerman

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant

Luttels

Prima bedrijf en vertrouwd

x

Geweldig snel geschakeld ; dank daarvoor

Dineke

I.V.M. corona op de site van Electro World een tv besteld. Gegevens ingevuld, iDEAL betaling gedaan. Bevestigingsmail ontvangen.? tot mijn schrik zie ik daar dat ik de verkeerde tv heb besteld.... I.V.M. corona op de site van Electro World een tv besteld. Gegevens ingevuld, iDEAL betaling gedaan. Bevestigingsmail ontvangen.? tot mijn schrik zie ik daar dat ik de verkeerde tv heb besteld. Prijs was het hetzelfde maar een andere uitvoering. Toch maar even naar de winkel... en gelukkig was het nog mogelijk om de bestelling nog om te zetten. Pffft wat een opluchting.
Alles netjes geregeld door Westerman Electro World Nieuwleusen. Dank.

Vlotte service. S morgens tv gekocht. S middags keurig op gehangen