J D

Prettig en vertrouwd

Marianne Ketelhaven

Vriendelijke en deskundige medewerkers die de tijd nemen voor advies en doorspreken van mogelijkheden. Al ligt de winkel niet in onze woonomgeving, we vinden het de moeite waard om juist hier klant... Vriendelijke en deskundige medewerkers die de tijd nemen voor advies en doorspreken van mogelijkheden. Al ligt de winkel niet in onze woonomgeving, we vinden het de moeite waard om juist hier klant te blijven.

Fam.dolderman-mateijsen

Zeer tevreden ,aardig personeel en denkt mee voor keus en evt andere opties.
De installateur doet netjes werken en denkt mee en bespreekt alles wat hij doet,en staat open voor vragen of uitleg.

Peter Meijer

Een klantgerichtte organisatie waarbij service al jaren zeer hoog is. Van Hulzen heeft echt aandacht voor de klant.

Dijkstra

Deskundig, vakbekwaam en een uitstekende service

Harm de Haan

Een electronicazaak die ook nog kan repareren en niet enkel aan aanschaf van een nieuw item denkt. Fijn dat dit toch nog bestaat. En gewoon tegen een redelijke prijs en zeer goed overleg daarover /... Een electronicazaak die ook nog kan repareren en niet enkel aan aanschaf van een nieuw item denkt. Fijn dat dit toch nog bestaat. En gewoon tegen een redelijke prijs en zeer goed overleg daarover / meedenken.

Klantvriendelijk en meedenkend

Prima service, vriendelijk personeel