Johanna

Ik kom hier al m’n hele volwassen leven. Altijd prima, vriendelijk, betrouwbaar en met kennis vandalen. Mijn moeder zei al: als Jan zegt dat het niet meer gemaakt kan worden of dat het niet loont,... Ik kom hier al m’n hele volwassen leven. Altijd prima, vriendelijk, betrouwbaar en met kennis vandalen. Mijn moeder zei al: als Jan zegt dat het niet meer gemaakt kan worden of dat het niet loont, moet er wat anders komen.

Stronks

Correct geholpen. Goed geïnformeerd over "de kwaal" en de voortgang van bestelling en reparatie. Kon niet beter

Komen afspraaken alltijd netjes na

J

Een prima service, alles goed geregeld! Wat er niet is kan besteld worden, geen probleem.

G.H. ter Maat

Wij wonen vijf jaar in Aalten en gaan altijd naar Stronks. Vriendelijke mensen, goed advies.

Bij Electro Worls Stronks in Aalten heb ik een stofzuiger gekocht. Ik heb goed advies ontvangen en ze hebben goed de verschillen aan mij verteld
Ik ben zeker tevreden en beveel ze zeker aan....
Ik ben zeker tevreden en beveel ze zeker aan. Ik zal hier zeker vaker langs komen.