Arjan

Alles wordt netjes thuis aangesloten en verpakkingsmateriaal en oude apparatuur wordt meteen mee retour genomen.. Top service !!

P.Gelens

Een zaak waar je je snel tuis voelt, vriendelijke mensen en een goed advies, naast een aantrekkelijke prijsniveau

Ineke

Service is zeer goed, klantvriendelijkheid kan niet beteršŸ‘šŸ‘

Germa

Mooie aanbieding en nog mooiere service om de stofzuiger thuis af te leveren omdat ik op de fiets was

Nettie Lingsma

Hele snelle service super

G. Van Overburen

In de winkel al goed geholpen, maar tijdens de bezorging helemaal blij verrast. De bezorger zag dat de droger naast de wasmachine kwam te staan en bood aan om het deurtje om te wisselen, zodat het... In de winkel al goed geholpen, maar tijdens de bezorging helemaal blij verrast. De bezorger zag dat de droger naast de wasmachine kwam te staan en bood aan om het deurtje om te wisselen, zodat het eenvoudiger was om de was uit de wasmachine en vervolgens in de droger te stoppen. Topservice!!!

Ger van Esch

Erg prettig geholpen, onze ruim 20 jaar oude Combi van Liebherr ging voor het weekend stuk, op zaterdag de winkel bezocht, door eigenaresse geholpen, maandag telefoontje gehad dat de nieuwe op... Erg prettig geholpen, onze ruim 20 jaar oude Combi van Liebherr ging voor het weekend stuk, op zaterdag de winkel bezocht, door eigenaresse geholpen, maandag telefoontje gehad dat de nieuwe op voorraad was, en op woensdag geleverd en geĆÆnstalleerd door de eigenaar, prima service gewoon top mensen. Aanrader!!!