Irmgard

Vriendelijk, goede uitleg, goede service, betrouwbaar

Fam koenen

Goede service en vriendelijk.

Michiel Peterse

Ik had heel snel een nieuwe wasmachine nodig en heb in de winkel naar de diverse modellen gekeken en kreeg daarbij goed advies en heldere uitleg. Dezelfde dag nog de keus gemaakt en eind van de... Ik had heel snel een nieuwe wasmachine nodig en heb in de winkel naar de diverse modellen gekeken en kreeg daarbij goed advies en heldere uitleg. Dezelfde dag nog de keus gemaakt en eind van de middag kon de machine al worden geplaatst. Wat een superservice!

Anne

Zeer prettig contact, men denkt mee en de installatie en afhandeling verliepen perfect.

Bert Leegwater

Dikke 10

Han Unger

Supervriendelijk en servicegericht. Bij installatie wordt keurig en schoon gewerkt. Gaan pas weg als ze zelf ook tevreden zijn. Ik was dat al maar zij vonden dat het nog netter kon. Top!

Bart

Goede uitleg van de Miele Fashionmaster.

Frans Dekker

Wij zijn niet zo van de reviews, maar voor Hans / Marian en zijn mensen een dikke uitzondering!
Waren aan nieuwe inbouw koelkast toe. Binnen een week geadviseerd en geïnstalleerd.
Tevens...
Tevens gevraagd waarom onze 13 jaar oude Miele wasdroger na 20 minuten opnieuw moet worden opgestart. “Denk wel te weten waar het aan ligt. Nemen hem mee naar de werkplaats.”
Van zolder hé! Binnen twee dagen terug. De slangafvoer zat propvol met stof!
Droogt weer als een hittegolf en gaat zeker nog héél lang mee!

Frans & Olga Dekker Abcoude

Arthur

Vakbekwame installatie, meedenken en zeer klant vriendelijk!