petra

Goed advies, flexibel en meer dan goede dienstverlening

W.E. Boer

Gewoon zoals het hoort, PRIMA

Carla Stiekema

Snelle, correcte en prettig zaken doen

Robert ten Berge

Voor de 2e keer in 2 maanden tijd begaf onze vaatwasser het en de monteurs is anderhalf uur bezig geweest en het probleem lijkt te zijn opgelost (maar met een "een lekje ergens" , weet je het nooit)... Voor de 2e keer in 2 maanden tijd begaf onze vaatwasser het en de monteurs is anderhalf uur bezig geweest en het probleem lijkt te zijn opgelost (maar met een "een lekje ergens" , weet je het nooit) en toch hoefden we deze keer niet te betalen. Service! Nou super. Het enige vervelende is dat het front van de vaatwasser nu niet meer mooi aansluit en afstaat van de rest van kastjes.

S.J. Matthijssen - Hogen Esch

De vlotte service, veel keuze en de klantvriendelijkheid. Vanaf 1975 toen ik in Paterswolde kwam wonen kocht ik alles voor de huishouding in deze winkel, die toen nog Evenhuis & Amerika heette.... De vlotte service, veel keuze en de klantvriendelijkheid. Vanaf 1975 toen ik in Paterswolde kwam wonen kocht ik alles voor de huishouding in deze winkel, die toen nog Evenhuis & Amerika heette. Deze winkel is voor mij een vertrouwd adres en dat koester ik dan ook.

Excluder; Paterswolde

Prettige en goed gesorteerd assortiment. Deskundig en klantvriendelijk personeel.

J.Scholte

Uitstekend service, deskundig personeel en betaalbare producten

Rudi Roossien

Klantvriendelijk en erg service gericht.
Klantvriendelijk en erg service gericht.
We hebben het gevoel dat ze net een stapje meer willen zetten. Daarnaast is het prettig een locale electro winkel in onze woonplaats te hebben. Laatste kan nog meer worden benadrukt in de reclame

Mooi grote winkel, overzichtelijk en groot assortiment

J.H.Bodewes te Peize

Je wordt serieus genomen.