Klantenservice

Joep

Goede Regenepure combi aanbieding en snel geleverd! Als mijn shampoo en conditioner op zijn ga ik ze hier sowieso opnieuw bestellen! Ga zo door!

De overzichtelijkheid, de beschrijvingen en uitleg over de shampoo’s, lotions en conditioners.

Houd de sale producten en combinatiepakketten want wij als slechthaarhebbende consumenten zouden liever geen dure shampoo’s willen kopen haha.

Manuela

Ik had ze een bericht gestuurd over welke producten ik het beste kon gebruiken en kreeg binnen 24 uur antwoord! Echt heel fijn en zodoende gelijk de spullen gekocht!

Snelle service
Goede communicatie
Fijn bestelgemak!

Geen.
Alles verliep erg soepel en had de spullen snel binnen!

Bestelling was snel geregeld
, Prima.

berry ruijsch

Snelle levering , goede uitleg op de site

Ik heb bij de haargroeispecialist haargroeipillen besteld, het product werd snel geleverd ben heel tevreden over levering.

Y.c

Prima webshop! Producten en service zijn goed. Kortingsprobleempje adequaat opgelost. Zeer aan te raden. Duidelijk in communicatie en levering.

Adequaat service, snelle levering en producten zijn prima.

Tom

Zeer tevreden. Eerst persoonlijk advies en antwoord op vragen, vervolgens razendsnelle levering van m'n bestelling.

De discrete verpakking is prettig, snel geleverd en persoonlijke specialistische benadering.

Producten zijn goed maar stevig aan de prijs.

Afleveringsdatum en tijdstip is perfect gegaan.!!!

Suzanne

Top bedrijf goede producten en snelle levering

Sandra

Bestelling gedaan en dit netjes een dag later in huis...... Moet het nog uittesten, maar als het bevalt voor herhaling vatbaar.