Klantenservice

De eerste keer iets besteld en beslist niet de laatste.Erg duidelijke web site en prima aflevering!

Arjan

Bestellen liep niet ok, maar geen idee waar de oorzaak lag. De afwikkeling en communicatie hierover echter zeer netjes. Ook de goederen de volgende dag al geleverd!

Nijntje Pluis

Zeer snelle levering, sneller dan toegezegd. En: daarvan ook van op de hoogte gesteld.

Ik gebruik het al maanden helaas zie ik geen verschil geen verandering geen
verbetering.

Goede informatie wat voor mij belangrijk is.
vriendelijk geholpen.

Duidelijke informatie, snelle levering!

Prompte levering

Uitstekende service. Snelle levering en een mooi vormgegeven website met betrouwbare informatie.
Misschien wel de enige en beste website waar je terecht kunt als je haarproblemen hebt.

Helder vormgegeven website met veel nuttige informatie en adviezen op basis van de producten

Wat ik graag terug zou zien op de website zijn, naast het kunnen lezen van persoonlijke ervaringen rondom producten, voor en na foto’s van gebruikers omtrent een product. Dit kom ik maar zelden tegen, maar zou potentiële kopers kunnen overtuigen van de werking van een product.

Na zeer uitgebreide mailwisseling mijn producten besteld. Bezorging en producten goed prima! Wat betreft info over producten via de mail ben ik zeer tevreden! Echte service en antwoord op al je...

Klantenservice!!

Van Dijk

Nog niet veel shampoo en conditioner + spray besteld nu kijken of het werkt