Boxx Opslagverhuur

Boxx Opslagverhuur Ook benieuwd naar feedback over de webshop Boxx Opslagverhuur? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company338
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Boxx Opslagverhuur met 9/10. Gebaseerd op 338 ervaringen.

Beane Vos
Prima (7/10)
Beane Vos

De flexibiliteit in keuze hoe je je spullen wilt laten opslaan. Zelf doen, zelf brengen, laten halen. Wij hebben gekozen voor het zelf brengen op zaterdagmiddag, omdat wij het niet zagen zitten dat wij in 2 uur tijd 3 boxen moesten vullen voor het huis. Dan moet je behoorlijk wat hulp hebben. Zaterdag middag/avond hadden wij voldoende tijd om de spullen op te slaan. Jullie geven aan dat jullie goedkoop zijn en dat is volgens mij ook wel zo.

Score voor Boxx Opslagverhuur:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Enthousiaste medewerkers aan de telefoon. bij bepalen van de hoeveelheid boxen die nodig zijn, goed geholpen door medewerker die meekeek met de calculator. later was het wat lastiger om met vragen bij de juiste persoon terecht te komen. uiteindelijk toch gelukt. minpunt: toen wij aankwamen op zaterdagmiddag 9 september stonden onze boxen niet klaar. althans er stonden lege boxen, maar zonder onze naam erop. wij hadden mazzel dat er op dat moment nog een medewerker aanwezig was, die ons verder heeft geholpen. dat heeft hij prima gedaan.

Zeer slecht (2/10)

Reactie Boxx Opslagverhuur:

Beste Anoniem,

Vervelend dat je het zo ervaart. Wij zijn enorm aan het groeien en doen ons best om vestigingen in heel Nederland te realiseren. Je kunt bij onze opslag vanuit heel Nederland terecht wanneer je je spullen zelf komt aanleveren, maar voor de ophaalservice rijden wij inderdaad tot ongeveer 25km van de bestaande vestigingen. In de toekomst kan dit ook in Brabant.

Score voor Boxx Opslagverhuur:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

De website wekt de indruk dat je in heel nederland gebruik kunt maken van de diensten van het bedrijf. ik woon in brabant en dat is te ver, zo heb ik begrepen.

Bart
Goed (8/10)
Bart

Ideaal dat ze met vrachtwagen voor komen rijden.

Score voor Boxx Opslagverhuur:4/5

Goed.

Njudith
Onvoldoende (4/10)
Njudith

Kan ik nog niet zeggen. En op dit moment zou ik nog geen aanbeveling doen.

Score voor Boxx Opslagverhuur:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Mijn eerste ervaring met de box begon niet fijn. na een lange dag werken wilde ik mijn spullen in de box noord stallen. op dat moment was de deur stuk en kon ik niet binnen komen. het service nummer was pas na 1 uur bellen bereikbaar. compliment voor de vriendelijke medewerker maar het ongemak was erg groot. plus de extra kosten die ik heb moeten maken omdat mijn personeel langer aan het werk was.

Uitstekend (10/10)

Chauffeur dacht mee over de box inrichting en was erg behulpzaam.

Goed.

Goed (8/10)

Persoonlijke service, ze bellen erg graag en denken graag met je mee over hoeveel ruimte je daadwerkelijk nodig hebt, iets wat erg fijn is aangezien de meeste mensen geen gevoel hebben voor oppervlakte vs ruimtematen.

Score voor Boxx Opslagverhuur:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Tweemaal in relatief rap tempo aan een opslagplek kunnen komen.

Daniel Bleker
Daniel Bleker

flexibiliteit
snelheid
prijs
persoonlijk contact / direct juiste persoon aan de telefoon

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Offerte was snel, duidelijk en professioneel opgesteld. bij telefonisch contact persoonlijke benadering en directe antwoorden. er is gedurende het weekend gezorgd voor een ophaalafspraak op maandag. contact gehad met remy en concreet alles kunnen bespreken. geautomatiseerde workflow die volgde om de overeenkomst te accepteren en de betaling uit te voeren was uiterst effecient en in dit urgente geval erg welkom. de menselijke check en aandacht of het allemaal gelukt is maakte het af. daardoor kwam de bevestiging snel aan. de aankomsttijd van de vrachtwagen was ook binnen het geplande tijdslot en de chauffeur was uiterst bekwaam en erg behulpzaam. dan laat je je spullen met een gerust hart wegrijden een uurtje later! geen ervaring nog met het tussentijds bezoeken van de opgeslagen boxen maar gezien de ervaring van het ophalen heb ik alle vertrouwen in een correcte werking. verder is het tarief gewoon het laagste die ik heb kunnen vinden.

Prima (7/10)

kunnen we op dit moment nog niet over oordelen.
vraag het later nog eens

Score voor Boxx Opslagverhuur:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

De voorzichtige eerste ervaring was goed. even afwachten of de rest net zo goed gaat. .
we hebben nog geen ervaring met het terugzien van onze eerder opgeslagen spullen..
we gaan er vanuit dat er geen problemen zullen optreden..
alleen de roldeur was erg moeilijk open te krijgen, erg zwaar.

A. Smeets
A. Smeets

Fijne communicatie.
Boxx on wheels is echt een uitkomst!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed contact met de mensen die voor boxx werken, zowel backoffice als chauffeur.

M de Ruijter
M de Ruijter

Uiteraard alles op locatie en communicatie

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer goed!! alles netjes en soepel verlopen en communicatie is ook erg goed.

Bedrijfsinformatie

Wij bieden op diverse locaties tijdelijke en of permanente opslagruimten. Met het grootste assortiment verschillende formaten bespaart u aanzienlijk op ruimte. U kunt al huren vanaf 1m³ tot wel 50m³!
Adres
Koningin Wilhelminaplein 12 A1