Alhoewel het door de drukte even duurde alvorens we afspraak hadden is de reparatie vervolgens keurig verlopen, niet op de laatste plaats door het halen en brengen van onze auto. gedurende de tijd... Alhoewel het door de drukte even duurde alvorens we afspraak hadden is de reparatie vervolgens keurig verlopen, niet op de laatste plaats door het halen en brengen van onze auto. gedurende de tijd dat de auto in de werkplaats stond kregen we een vervang auto. keurig geregeld.

Top. Mooie vervangende auto.

Goede service, meer dan prima leenauto meegekregen. Al met al een fijn bedrijf om mijn auto weg te brengen.

Snel, servicegericht, duidelijk en netjes hersteld

Zeer positief: Buitengewoon klant gericht en professioneel.
de bedrijfsleider die mij heeft ontvangen stond van minuut 1 in de ontzorg stand, en dienstbaar voor de klant
maar ook de...
Zeer positief: Buitengewoon klant gericht en professioneel.
maar ook de uitleen afdeling was zeer correct en behulpzaam.
En niet te vergeten vakwerk aan de schade prefect.

Met Chris Pals alles tot in de perfectie kunnen regelen. Snelle service, perfecte kwaliteit en een zeer aangename vervangwagen. Absolute aanrader.

Prima geregeld: duidelijke communicatie, reminder afspraak, schade top hersteld, vervangauto, vriendelijke ontvangst. Dat het vanwege drukte wat langer duurde vóór de schade hersteld... Prima geregeld: duidelijke communicatie, reminder afspraak, schade top hersteld, vervangauto, vriendelijke ontvangst. Dat het vanwege drukte wat langer duurde vóór de schade hersteld kon worden, is begrijpelijk en geen probleem.

Goede, fijne contacten. Prima herstel van de schade aan mijn auto.

Maken van de afspraak, de herstelling en het aanwezig zijn van de vervangwagen waren allemaal prima geregeld.

Vriendelijke service, meedenkend en klantgericht. Fijne en snelle afhandeling