Zeer vriendelijk personeel, die meedenkt met de klant. Ze hadden direct een leenauto beschikbaar wat voor mij onmisbaar is. Ze hebben telefonisch contact opgenomen toen de auto klaar was. Mijn auto... Zeer vriendelijk personeel, die meedenkt met de klant. Ze hadden direct een leenauto beschikbaar wat voor mij onmisbaar is. Ze hebben telefonisch contact opgenomen toen de auto klaar was. Mijn auto stond gewassen en stofgezogen, blinkend op mij te wachten!

Autoschade Luchjenbroers is een bedrijf zoals je mag verwachten : vriendelijke en duidelijke
receptie kwaliteit schadeherstel en zeer nette aflevering van auto, met een duidelijke uitleg van het herstel.

Vriendelijk behulpzaam personeel. Fijn dat alles uit handen genomen is. De auto is netjes hersteld en was mooi schoon toen ik de auto weer kwam ophalen.

Super qualitate en service

Goede communicatie via mail en telefoon. De schade is netjes en professioneel hersteld. Zelfs de gehele auto was schoongemaakt.

Van begin tot eind alles prima voor elkaar, ga zo door!

Verzekeringschade is vakbekwaam hersteld. Communicatie was niet duidelijk overige krasjes niet direct hersteld, geen voorstel voor herstel gekregen, auto was niet klaar op afgesproken dag stond al... Verzekeringschade is vakbekwaam hersteld. Communicatie was niet duidelijk overige krasjes niet direct hersteld, geen voorstel voor herstel gekregen, auto was niet klaar op afgesproken dag stond al wel in de spuitcabine. Op de ophaaldag was deze om 16:45 klaar. Zou medio van de middag klaar staan. Nu helaas te laat om kinderen op te halen om 17 uur in Ruinerwold. Ongenoegen hierover geuit.
Vandaag heel netjes geholpen waas van imperiaal gehaald en krasjes zijn gepolijst. Bos bloemen toe.
Het gaat erom dat je zaken goed oplost en afsluit en dat is gebeurd!! Dank hiervoor!!

Mijn ervaring is zeer goed. De auto op maandag laten zien om de schade te bepalen.
Dinsdagochtend de auto gebracht en een leen auto meegekregen.
Vrijdagmiddag mijn auto weer opgehaald....
Dinsdagochtend de auto gebracht en een leen auto meegekregen.
Vrijdagmiddag mijn auto weer opgehaald. Bovenverwachting snel geregeld.

Zeer behulpzaam en snell afwerken

Top bedrijf! Vannaf de 1e keer bellen, de auto brengen, uitleg krijgen, leen auto krijgen, tot de auto weer ophalen. Auto van binnen en buiten schoongemaakt en gepoetst. Aardige mensen die de tijd... Top bedrijf! Vannaf de 1e keer bellen, de auto brengen, uitleg krijgen, leen auto krijgen, tot de auto weer ophalen. Auto van binnen en buiten schoongemaakt en gepoetst. Aardige mensen die de tijd voor je nemen en klantvriendelijkheid duidelijk op nummer 1 staat.