Uitmuntende service, perfecte reparatie en m’n auto was ook nog eens van binnen en buiten schoongemaakt!

Prima service, echte vaklui en ze helpen je van begin tot eind! Kan iedereen ASN autoschade de Jong aanraden!

Uitermate tevreden over de service en de reparatie!

De schade was perfect gemaakt en de auto was heel mooi gereinigd dank daar voor

Top Service....

Zeer vriendelijk ontvangen, auto is weer helemaal netjes en ook nog binnen en buiten schoongemaakt!
Fantastische service!

Goede ervaringen met bovengenoemd bedrijf. Schade werd redelijk snel hersteld en de omruil van mijn eigen auto voor de leenauto was prima geregeld. Ook het terugbrengen van mijn auto verdient een... Goede ervaringen met bovengenoemd bedrijf. Schade werd redelijk snel hersteld en de omruil van mijn eigen auto voor de leenauto was prima geregeld. Ook het terugbrengen van mijn auto verdient een compliment.

Duidelijke uitleg ook over de kosten

Uiterst vriendelijk team. Je voelt je als klant hier ook als klant behandeld. Deze klantvriendelijkheid is bijna uitgestorven. Ga zo doorQ

Ik ben erg tevreden met de service die ASN biedt. De krassen in het portier zijn (licht opschuren en polijsten) als sneeuw voor de zon verdwenen en dat in een tijdsbestek van 20 minuten! Klaar... Ik ben erg tevreden met de service die ASN biedt. De krassen in het portier zijn (licht opschuren en polijsten) als sneeuw voor de zon verdwenen en dat in een tijdsbestek van 20 minuten! Klaar terwijl je wacht met een prima bakje koffie. Top!