Het contact verliep wat moeizaam vanwege onduidelijkheid tussen ASN en Promovendum.
Mij was duidelijke gemaakt dat de auto gehaald zou worden / en daarna weer teruggebracht, ook werd er een leenauto achtergelaten.
Eerste contact: of ik foto's van de schade wilden opsturen , zou toch ter plekke door ASN bekeken worden?
tweede contact: ik kon de auto op een bepaalde datum brengen ; er werd niet gesproken over ophalen en terugbrengen van de auto; pas na mijn protest werd dit geregeld. Het betekende wel dat de auto een paar weken later gerepareerd werd.
Derde contact was een mail waarin stond dat de auto rond half elf verwacht werd:
Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor het herstel van de schade aan uw auto. Wij zien u graag op maandag 19-09-2022 om 10:30 bij ASN Autoschade Calveen Amersfoort.
Na een belletje hierover : nee, natuurlijk de auto werd gehaald , geen bericht over de leenauto die achter gelaten werd.
vervolgens weer een mail:Graag herinneren wij u eraan dat u op maandag 19-09-2022 om 10:30 bij ASN Autoschade Calveen Amersfoort een afspraak heeft voor het herstel van de schade aan uw auto. weer geen bericht over halen en terugbrengen en ook niet over de leenauto
Dus ... communcatie mag wel wat beter

Van telefoontje om een afspraak te maken tot de reparatie was alles goed en duidelijk!

De auto was perfect gespoten, alle systemen deden het weer en 1 dag korter dan gepland.

1)De communicatie rond de schade afhandeling is100% verlopen
2) Het herstel van de schade is 100% uitgevoerd
3) Ophalen en terugbrengen van het vervangend vervoer was 100%
4) Het...
1)De communicatie rond de schade afhandeling is100% verlopen
2) Het herstel van de schade is 100% uitgevoerd
3) Ophalen en terugbrengen van het vervangend vervoer was 100%
4) Het vervangend vervoer was slecht:
de auto was in slechte conditie, links voor rammelde van alles, alle schokbrekers
kraakten bij iedere oneffenheid op de snelweg. De radio werkte niet.

Top bedrijf maakt goede afspraken en voert het werk top uit

Het contact was top. Via whatsapp én mail werd ik op de hoogte gehouden. Goede service en snel klaar!

Vlot,vriendelijk en adequaat geholpen.

Top service en binnen een dag klaar

Goede ervaring, haal/brengservice heel prettig. Schadereparatie ziet er goed uit.

Mercedes vario geheel laten spuiten in andere kleur
top bedrijf