Ben Janzen

Snelle response op vragen en acties worden helder en duidelijk uitgezet. persoonlijke aandacht. Prima

Persoonlijke aandacht.

kan niets verzinnen. Prima geregeld

Ik heb al meerdere auto's gereden bij Multilease. Service is goed, geen klachten

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Korte lijnen, goed bereikbaar, klantgericht

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

misschien iets meer informeren wat jullie voor de leaserijder kunnen betekenen.

Bijvoorbeeld t.a.v. de update van navigatiesystemen

Multilease helpt je snel als er iets aan de hand is, bijvoorbeeld bij schade.
Om vragen te stellen aan je specifieke accountmanager moet je soms even wachten maar dat is begrijpelijk.

Snel, deskundig, duidelijke

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Bij het uitzoeken van een nieuwe auto is het niet echt mogelijk om zonder contact met een accountmanager goed inzicht te krijgen in de mogelijke kosten van verschillende auto's. Als je wat zaken... Bij het uitzoeken van een nieuwe auto is het niet echt mogelijk om zonder contact met een accountmanager goed inzicht te krijgen in de mogelijke kosten van verschillende auto's. Als je wat zaken verandert (aantal kilometers per jaar, looptijd contract) word je verwezen naar een accountmanager die een offerte moet maken. Het zou fijn zijn als dat wel via de website kan zodat je snel auto's en de kosten daarvan met elkaar kunt vergelijken.

Vriendelijk, snelle reactie

Tevreden

Goed bereikbaar, behulpzaam.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

- Het zou fijn zijn als bij de keuze van een schadebedrijf rekening wordt gehouden met mijn verzoek. Ik ben altijd eerder naar Nieuw Vennep gestuurd door jullie. Beviel me prima. Goede... - Het zou fijn zijn als bij de keuze van een schadebedrijf rekening wordt gehouden met mijn verzoek. Ik ben altijd eerder naar Nieuw Vennep gestuurd door jullie. Beviel me prima. Goede dienstverlening en prettig bereikbaar. Bij een schade dit jaar werd ik naar Leiden gestuurd, terwijl ik had gezegd bij de melding graag weer naar Nieuw Vennep te willen. En Leiden is niet prettig bereikbaar bij mij vandaan...
- Elke piepkleine schade moet meteen gerepareerd worden. Allemaal schade waar ik weinig aan kan doen, want door anderen op parkeergelegenheden veroorzaakt. En het is geen schade die erger wordt naarmate je het langer laat zitten. Diverse keren eigen bijdrage moeten betalen. Erg frustrerend.

Opzich ging alles goed, behalve dat de oplevering lang duurde.

Klantvriendelijk en service gericht

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Kalntvriendelijk. Service gericht. Duidelijke informatie verstrekking.

Wilma Coumans

Tot nu toe geen klachten. Prima.

snelle en duidelijke service

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

opties doorgeven aan het einde van de looptijd. Nu moet de klant zelf maar bepalen wat hij wil.

persoonlijk

flexibiliteit

KSB - Dave de Bruyne

Tweede auto met multilease. Alles verloopt soepel. Benaderbaar, staan me te woord. denken mee, klant gericht. En heb er niet zoveel last van ( mailings etc etc..) funcitoneel goed.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

hebben meegedacht in het leveren van de auto via de dealer ipv centrale levering
problemen die men heeft veroorzaakt worden opgelost.