Sinds Bas Gerritsen weg is is algemene ervaring duidelijk minder

Zeer goed, betrouwbaar wat belangrijk is en zeer soepel met onderhandelingen omtrent met de auto lease.
Altijd klantvriendelijk en bereikbaar.

Ervarig is redelijk dit jaar, het is te merken dat Multilease onderbezet is, moet helaas veel te lang wachten op antwoorden, inzebevestigingen en offertes.

Sinds jaar en dag een tevreden klant van Multilease

Mijn ervaring met Multilease is goed. Systemen zijn up tot date, afspraken worden nagekomen, hebben actuele kennis van wet en regelgeving en doen waar ze goed in zijn.

Alles goed geregeld!

Goed tot voldoende

Over het algemeen is onze ervaring met MultiLease uitstekend. De laatste tijd merken we wel dat het langer duurt voor we reactie krijgen en is er wat discussie over leasetarieven door... Over het algemeen is onze ervaring met MultiLease uitstekend. De laatste tijd merken we wel dat het langer duurt voor we reactie krijgen en is er wat discussie over leasetarieven door rentestijgingen. Het is heel makkelijk om dit allemaal naar de klant door te belasten, maar eigenlijk is het ook een stukje risico dat door MultiLease (deels) genomen zo moeten worden. De markt is extreem momenteel, maar een volledige doorbelasting vinden wij niet netjes... Intern kunnen we het aan onze medewerkers moeilijk verkopen....

Goede ervaringen met Multilease, reageren snel op vragen.