Onbekend

Goed en erg vriendelijk.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Je wordt direct geholpen, erg duidelijk, vriendelijk.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Geen verbetering kunnen vinden, een top bedrijf.

T. Tan

Persoonlijk contact

Nee

Paul Hubert

Prima ervaring, gedegen en klantgericht

Klantgericht, prettig contact

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Online omgeving (klantportaal) mag moderner en met meer informatie

anoniem

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Alles verloopt soepel, goede communicatie (wijzen op te nemen acties), snelle schadeafhandeling (was in 2022).

Nee, niet m.b.t. 2023.

anoniem

Alleen contact gehad met multilease in geval van schades en pech onderweg in het verleden.

vriendelijk bij aflevering van auto 2 jr geleden

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

De communicatie die ik ontvang na het tanken dat het tanken elders in een straal van 12 km goedkoper kan vind ik erg negatief. Wanneer ik goedkoper tank in Belgie voor werk hoor ik ook niks. Dus van... De communicatie die ik ontvang na het tanken dat het tanken elders in een straal van 12 km goedkoper kan vind ik erg negatief. Wanneer ik goedkoper tank in Belgie voor werk hoor ik ook niks. Dus van mij mag deze negatieve email verdwijnen. Ik ga geen kms omrijden omdat het goedkoper is, zeker niet wanneer ik al heel veel km rijd voor werk. Ik probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden door niet langs de snelweg te tanken maar als je veel op de weg zit ontkom je daar niet altijd aan. Pas heb ik bij een tinq getankt wat daadwerkelijk goedkoper is en alsnog ontvang ik een email dat ik goedkoper dien te tanken. Ik vind dit niet motiverend. Dit zou anders gebracht kunnen worden.

Stefan

Prima in orde

bereikbaarheid indien nodig.

nee

Emiel Smits

Positief

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

prima werkende app. prettige reminder zoals winterbandenwissel etc.

nee

Mark Rekveld

Gunstige prijzen, maar communicatie kan veel beter

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Gunstige prijzen en gelieerd aan Motorhuis dealers, dus voor bepaalde merken, (bv Opel, Cirtoƫn) kan je zonden problemen je eigen dealer kiezen.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Communicatie, I wou een offerte voor mijn volgende auto. Communicatie was zo slecht dat ik toch voor een andere partij ben gegaan.

Jana de Zeeuw

Aflevering auto kort zonder uitleg. Vervolgens een probleem met de trekhaak wat een ellende was tot het opgelost was. Multilease heeft niet geholpen met oplossen, ik heb zelf meerdere malen moeten... Aflevering auto kort zonder uitleg. Vervolgens een probleem met de trekhaak wat een ellende was tot het opgelost was. Multilease heeft niet geholpen met oplossen, ik heb zelf meerdere malen moeten bellen met het afleverbedrijf en de garage in de regio. Het afleverbedrijf is een drama, de garage hier in de regio heeft het super opgelost.

De app is handig

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Klantvriendelijker worden en de klant meer ontzorgen

Roel de Vries

Matig!