joachim

Geen reactie op meerdere mails, app geeft al 6 maanden aan dat ik 5000% teveel volgens

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

geen idee, nog nooit iemand gesproken

reageren

Jan Boon

Professionele autoleasemaatschappij

kennis van zaken

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

niet alleen digitaal communiceren met klant

Jasper Schaftenaar

Wisselend

Veel contact momenten

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

De verantwoordelijkheid van de problemen met de auto liggen altijd bij de leasemaatschappij, niet bij de berijder.

Michael van Duijn

OK-ish

scherp aanbod

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

interne afhandeling en communicatie zeer matig (bij aanschaf, tankpas, laadpaal etc.)

Het kost weinig moeite om Multilease to contacten.
De keuze voor een vast schadehersteller is behoorlijk rigide: ruim 3 maanden voordat er een afspraak voor herstel kan worden gemaakt.

Geen contact geweest anders dan mail.

Contact is altijd naar verwachting geweest.
Alleen doet Multilease m.i. wel teveel onderzoek naar klanttevredenheid en dat ervaar ik als storend.

Als je eenmaal een leaseauto hebt via Multilease een fijne partij om op te steunen voor mobiliteit. Alleen zijn er wel wat drempels op de weg rondom de levering van je nieuwe auto of inleveren van... Als je eenmaal een leaseauto hebt via Multilease een fijne partij om op te steunen voor mobiliteit. Alleen zijn er wel wat drempels op de weg rondom de levering van je nieuwe auto of inleveren van de oude auto.

Hoewel ik weinig contact heb moet ik zeggen dat wanneer ik contact heb dit altijd goed is. Zowel bij een geval van schade als het bestellen van een nieuwe auto word ik altijd snel en vakkundig te... Hoewel ik weinig contact heb moet ik zeggen dat wanneer ik contact heb dit altijd goed is. Zowel bij een geval van schade als het bestellen van een nieuwe auto word ik altijd snel en vakkundig te woord gestaan