Rommelig, administratief onduidelijk, verschillende contactpersonen, weinig samenhang met zusterbedrijf (de dealer).

Past year experience has been lacking in terms of customer service, our fleet manager has changed several times, and customer serviced received has been poor. It takes quite a lot of time before... Past year experience has been lacking in terms of customer service, our fleet manager has changed several times, and customer serviced received has been poor. It takes quite a lot of time before someone gets back to me or my team members. We have quite a few cars with you and still want to order more, but wish we would receive better service.

Mijn ervaring is niet zo goed. Slechte communicatie.

Geen bijzonderheden en weinig tot/geen contact

Ik heb in het afgelopen half jaar voor het eerste in mijn leasectontract wat vaker contact gehad met Multilease. deze ervaring is bar slecht. vooral de reactietijden zijn bar en boos

Afstandelijk. Niet klantgericht.

Onvoldoende antwoorden op vragen.

Wij hadden altijd een vaste contactpersoon, deze is vertrokken en sindsdien is het niet helemaal naar tevredenheid gegaan. Zaken werden niet of slecht opgepakt, veel onduidelijkheid, langzame of... Wij hadden altijd een vaste contactpersoon, deze is vertrokken en sindsdien is het niet helemaal naar tevredenheid gegaan. Zaken werden niet of slecht opgepakt, veel onduidelijkheid, langzame of geen terugkoppeling op vragen ed.