De algemene ervaringen met Multilease zijn goed. Eenvoudig te bereiken en denken mee.

Onnauwkeurig en onjuiste informatie geven. Ben niet tevreden.

Tot het vertrek van Inga van Goudoever uitstekende ervaring Snel en effectief. Prettig en klantgericht contact.
Na het vertrek van Inga traag en stroperig. Regelmatig dien ik n.a.v.- gestelde vragen of offertes te rappelleren.

Betere ervaringen gehad.

Die valt tegen. Al is het alleen maar dat ik dus geen wagenparkbeheerder ben, maar dat we dat uitbesteed hebben aan Bramlease (Danny Lindner). Dat schijnt kennelijk er moeilijk te landen.

Facturatieproces loopt slecht. Na wisseling auto blijft oude berijder lang staan ipv de nieuwe. Maanden lang werden de tankkosten en tankpassen verrekend terwijl dat al lang was opgezegd.

Weinig contact met ze, maar reageren snel.

Als bestuurder vrijwel geen contact. Die keren dat er wel contact was had ik achteraf niet het gevoel dat het een flexibel bedrijf is wat meedenkt met de klant.

De informatievoorziening is goed, vooral de app werkt overzichtelijk