De communicatie gaat stroef en omslachtig. Het duurt soms lang voordat er gereageerd wordt. Wij hadden een situatie met een aantal voorloopauto's en dat heb ik ook als moeizaam ervaren.

In het verleden zeer tevreden over Multilease; in de afgelopen 1,5 jaar helaas niet; door teveel personeelswisselingen is de dienstverlening sterk achteruit gegaan.

Vriendelijke medewerkers, maar alles duurt vrij lang en er gaat met regelmaat iets fout.

Gelukkig weinig contactmomenten, de contacten die ik heb gehad zijn behulpzaam en concreet.

Ik heb nog niet veel contact met Multilease gehad maar alles wordt duidelijk gecommuniceerd.

Begon goed, leuk contact en snelle (constructieve) houding. Prettige gesprekken en goed advies! Maar bij overdracht naar een ander bedrijf begon wel de ellende. Komen afspraken niet na, contract na... Begon goed, leuk contact en snelle (constructieve) houding. Prettige gesprekken en goed advies! Maar bij overdracht naar een ander bedrijf begon wel de ellende. Komen afspraken niet na, contract na maanden nog altijd niet overgezet, schouwing niet uitgevoerd. Drama!! Dus ja, een dubbel gevoel

Goedenmorgen reeds diversen malen door gegeven dat de heer E. van Rijn niet meer werkzaam is binnen ons bedrijf, en voortaan Hans Pareira aanhouden met mail adres hans.pareira@serticom.nl

Herstel schade bodem snel opgevolgd

Volledig naar tevredenheid