meerman

Wij belde joan en vanaf de 1e minuut tot de laaste min en zelfs daarna heeft zij ons het gevoel gegeven dat ze 1 van onze familie was echt anders als andere

Sandra Rozema

1 woord Fantastisch, super lief Joan en Brenda beter konden wij niet wensen!

Multi uitvaartverzorging

Een heel fijn en persoonlijk contact en daarnaast aan alle wensen kunnen voldoen. Joan heeft daar ook nog eens diverse tips voor gegeven wat erg heeft geholpen in deze droevige tijd. Joan nogmaals... Een heel fijn en persoonlijk contact en daarnaast aan alle wensen kunnen voldoen. Joan heeft daar ook nog eens diverse tips voor gegeven wat erg heeft geholpen in deze droevige tijd. Joan nogmaals dank voor jouw inzet en in het bijzonder jouw bijzondere touch.

Gladys Badloe
Heel fijn ondersteund door Joan, bij het afscheid en transport naar Suriname van mijn overleden neef. Geen telefoontje (en het waren er vele...) was haar teveel. Prima gedaan,bedankt.

Harry Jacobs

En bijzonder prettige ervaring met dit bedrijf, zeer betrokken, warm
en altijd bereikbaar had dagelijks contact zelfs meerdere keren.
denkt mee in de geest van de familie, met raad en daad...
En bijzonder prettige ervaring met dit bedrijf, zeer betrokken, warm
en altijd bereikbaar had dagelijks contact zelfs meerdere keren.
denkt mee in de geest van de familie, met raad en daad bijgestaan, ik
ben dan ook heel erg tevreden. dank dank .

Michel Hoekstra

De uitvaart van mijn moeder is door Joan zo goed en met liefde verzorgd. Ze nam ons veel uit handen en dacht met alles mee. Haar lieve woorden aan het einde van de uitvaart plechtigheid ontroerden... De uitvaart van mijn moeder is door Joan zo goed en met liefde verzorgd. Ze nam ons veel uit handen en dacht met alles mee. Haar lieve woorden aan het einde van de uitvaart plechtigheid ontroerden mij. Joan je bent een warm mens die dit vak naar mijn mening tot in de puntjes met veel liefde en passie uitvoert. Met heel veel dank. Michel Hoekstra.

Mark van der Want

Joan je doet het fantastisch en bent uitermate geschikt voor je rol in dit vak!

Nvt

Wat een geweldige, professionele, betrokken en empatische vrouw. Zij verstaat haar vak heel goed. Wij hebben op moeilijke momenten heel veel steun van haar ontvangen. Wat een warme en sympathieke... Wat een geweldige, professionele, betrokken en empatische vrouw. Zij verstaat haar vak heel goed. Wij hebben op moeilijke momenten heel veel steun van haar ontvangen. Wat een warme en sympathieke Dame. Joan chapeau.

Thea Gutter

Joan Belmer verstaat haar vak als uitvaartbegeleider. Nadat wij twee dagen een zeer moeizame relatie hadden met een andere begeleider, kwam Joan ons te hulp. Zij voelde precies aan wat onze wensen... Joan Belmer verstaat haar vak als uitvaartbegeleider. Nadat wij twee dagen een zeer moeizame relatie hadden met een andere begeleider, kwam Joan ons te hulp. Zij voelde precies aan wat onze wensen waren. Ze ondersteunde ons en begeleidde het proces daar waar nodig was. Door haar flexibiliteit, betrokkenheid en warmte zorgde zij ervoor dat de uitvaart van onze moeder precies ging zoals wij wilden. Zij stond klaar voor ons en lette op alle details, vooral ook de kleine. Joan is een bijzondere vrouw.

T. Groenman

Uitermate prettig, aangenaam persoonlijk