Schoorlactief

Zeer onpersoonlijk bedrijf

A&R Advies en consultancy

Sinds KING software de andere software leverancier voor boekhoudpakketten (MUIS) overgenomen heeft is het niet meer het bedrijf wat het ooit geweest is.
features en apps worden zonder verdere...
features en apps worden zonder verdere communicatie geschrapt of zijn niet meer te gebruiken
je krijgt een verzoek om een factuur te betalen, maar je account is meteen geblokkeerd alsof je een of andere crimineel bent

Een vreselijk bedrijf, vreselijke software en een smerige manier van handelen

Kejara

We hadden een probleem maar deze is Prima opgelost door de heer van Lieshout

Rob J.M. Straathof

Excellent!

Excellent!

Na een uitgebreide vergelijking van functionaliteit van de grote pakketten Unit4 Exact Visma Afas en Muis steekt Muis er positief bovenuit. Ik stel dat Muis te goedkoop is en zich daardoor laat vergelijken met goedkope online boekhoudsoftware. Muis heeft geweldige functionaliteit en vraagt minder consultancy dan de andere aanbieders. Die zijn daar op gericht en implementaties duren maanden Afas tot vele weken. Muis binnen enkele dagen aan de gang en grotendeels zelf ingericht. Goedkope cursussen. Muis: best of "the big five"!!

Woongarant Volmacht

Excellent

Briljan

Erg slechte nazorg

Reactie KING Software:

Beste heer, wat vervelend dat u dit heeft ervaren tijdens uw telefoongesprek met ons.
Wij hebben u tijdens dit gesprek geïnformeerd over de mogelijkheden die u heeft. Indien u hier toch gebruik van wilt maken horen wij dit graag.
MUIS Software

Ik moest onlangs gebruik maken van de support van I-Muis en werd hierbij snel en adequaat geholpen, het online boekhoudpakket is voor wat mij betreft gebruiksvriendelijk en bevat alle items voor het... Ik moest onlangs gebruik maken van de support van I-Muis en werd hierbij snel en adequaat geholpen, het online boekhoudpakket is voor wat mij betreft gebruiksvriendelijk en bevat alle items voor het verwerken en uitwerken van een goede jaarrekening.

Mol Advisie

Het gesprek van Richard van Lieshout verliep uitermate plezierig. Hij gaf me zeker het gevoel dat hij mij zo goed mogelijk probeerde te helpen wat hij ook gedaan heeft.

Gerard van poppel

Slechte ervaringen als je er uitgebreid met gaat werken
Slechte helpdesk met arrogant en onkundig personeel
Dit geld niet voor de heren die er al langer werken
Een gesprek gehad...
Slechte ervaringen als je er uitgebreid met gaat werken
Slechte helpdesk met arrogant en onkundig personeel
Dit geld niet voor de heren die er al langer werken
Een gesprek gehad met Richard nou die heeft de arrogantie uitgevonden.
Dus we gaan op zoek naar een ander pakket

Reactie KING Software:

Geachte meneer van Poppel,
Geachte meneer van Poppel,
Bedankt voor uw review. We leren graag van uw ervaring als klant en vinden het erg jammer dat dit voor u een negatieve geweest is. Ik heb begrepen dat er hierover meerdere malen contact is geweest met u en uw accountant. We vinden het vervelend dat u ontevreden bent en we er samen niet uitgekomen zijn.
Vanzelfsprekend staat het u vrij om op zoek te gaan naar een ander pakket dat aan uw eisen voldoet en wensen wij u veel succes voor de toekomst.
Jolien, MUIS Software