Tevreden over bestelling

Marijke Busstra

Geweldig!

Fam. Botter. A

In 2021 anti buxusrups gekocht bij Roza, 2 keer de buxus goed in gespoten, resultaat is super. Hij staat er weer mooi groen bij. We komen binnenkort weer wat flesjes halen!!!

Arie Groenen

Wederom buxus mot bestrijdingsmiddel gehaald. Hoewel totaal 3 uren rijden is het de moeite waard. Het spul werkt echt. m

L. Poot

In mei 2020 ben ik via Internet in contact gekomen met dit bedrijf.
Ik heb een mail gestuurd over het probleem plus foto's i.z. luis in mijn Taxushaag.
Per omgaande kreeg ik antwoord met...
In mei 2020 ben ik via Internet in contact gekomen met dit bedrijf.
Per omgaande kreeg ik antwoord met een duidelijk advies.
Het bestrijdingsmiddel ter plaatse opgehaald, waar ik nogmaals vriendelijk en vakkundig te woord werd gestaan.
Het middel heeft in één keer geweldig geholpen en mijn haag ziet er weer prachtig uit !!

Een tevreden klant L. Poot

Ans Harink-Pijnenborg

Vorig jaar is het spuiten van de buxus er bij ingeschoten...... Graag dit jaar een behandeling van de buxus tegen de mot!!!
Groet Ans Harink-Pijnenborg

Maters

Heel goed en eerlijk advies en de middelen die er verkocht worden werken ook echt ! Voor ons al een paar keer de tuin gered !

Fam. Janssen

Wij zijn zeer tevreden. M.Roza denkt mee over onze wensen en voert die dan ook meer dan goed uit. Verbeterpunten:
*communicatie over tijdstip van uitvoeringen
*Tussentijds melden van...
*communicatie over tijdstip van uitvoeringen
*Tussentijds melden van prijs per opdracht in plaats van "opsparen".

Mathieu

Goed advies gehad en een product dat werkt!

Maters

Prima service en heel goed advies.
Door dit bedrijf heeft onze buxus 2 x de mot overleeft en ook onze japanse esdoorn is door goed advies weer er bovenop gekomen !