Movingo

Nicole

Zorgeloze verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Zorgeloze verhuizing gehad met Movingo, betrouwbaar in de afspraken die wij hebben gemaakt. Prima prijs/kwaliteit verhouding

F. Neutigem

Verhuizing door Movingo

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizing ging goed, kwamen netjes op tijd en keurig onze spullen verhuisd naar Nootdorp met een grote wagen. Verhuizers waren ook vriendelijk en behulpzaam met spullen inpakken

J. Levi

Moving from third floor to a fifth floor appartment

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Tim and Scott did an AMAZING job with my move from a third floor apartment to a fifth floor apartment. With a heat index above 30 degrees, they were still incredibly fast.

Audrey

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Jullie waren geweldig in 3 uur tijd alles gedaan voor een mooie prijs!

Joost Hordijk

Verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Keurig onze spullen verhuisd naar Den Haag. Jongens waren vlot en vriendelijk. Verhuizing duurde totaal 6 uren met 2 man.

v.d. Kaay

Verhuizing naar Zoetermeer

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Zeer tevreden over de last-minute verhuizing. Wij hadden eerst een ander verhuisbedrijf gevraagd maar die kwam niet opdagen. Gelukkig konden de jongens van Movingo dezelfde dag en zelfs binnen 2 uren bij ons op de locatie zijn en de verhuizing doen.

L. de Caluwe

Goede verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizing ging goed, de jongens hebben keihard gewerkt alleen duurde de verhuizing toch langer dan verwacht. Het zou wel op tijd klaar zijn als we voor meer verhuizers hadden gekozen.

R. Bolhandi

Verhuizing in Nootdorp

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Bij deze willen wij de firma Movingo feliciteren met het niet alleen kwalitatief perfecte, maar ook nog eens zeer vriendelijke verhuizers, onze complimenten.

D. Reinhart

Ophalen van spullen op 2 locaties

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Goede prijs en kwaliteit verhouding voor het ophalen van spullen uit 2 locaties in Scheveningen en Den Haag Centrum en het bezorgen op de 4e etage.

T. Stormbrink

Verhuizing in Leiden

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Netjes een bevestiging ontvangen van de afspraak en van te voren een telefoontje ontvangen dat wij ze de volgende dag hun konden verwachten. Tijdens de verhuizing ging alles zeer vlot, Movingo ging zeer voorzichtig om met onze spullen, kan niet anders zeggen dan dat dit een perfecte oplossing is als je niet teveel kwijt wilt zijn voor je verhuizing.