Movingo

M. Speijer

Van Tiel naar Den Haag verhuizen

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Van Tiel naar Den Haag verhuizen ging helemaal top met 3 verhuizers en 6 uurtjes werk. Jongens denken goed mee en zijn erg efficient.

Lesly

Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizing in Den Haag was top met team van Ryan. Ik geef hun een dikke 10.

Sofie

Verhuizing met 3 verhuizers

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizer Ryan en zijn team was keurig netjes op tijd en ook net op tijd klaar. Als we ooit weer moeten verhuizen laten we dit weer door Movingo doen.

Sakina

Kleine verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Movingo heeft ons geholpen met het verhuizen van enkele zware spullen. Dit verliep netjes en op tijd. Als ik een grote verhuizing heb ga ik hun zeker nog een keer benaderen

Noel

Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Movingo heeft de verhuizing van mijn moeder (78 jr) ontzettend goed gedaan. Vooraf zijn ze gekomen om een verhuisplan op te stellen, dag erna is alles heel goed verlopen.

Gerrie

Verhuizing Rotterdam naar Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

2e keer dat movingo voor ons heeft verhuisd. Wij zijn nog steeds tevreden, jongens werken hard en zijn vriendelijk.

C. Mulders

Verhuizing in Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Team van Movingo heeft ons geholpen met de zware spullen te verhuizen. Ze hebben dit keurig en netjes gedaan.

L. Lageweg

Bedrijfsverhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Last minute moest ik verhuizen en Movingo met zijn team heeft ons goed geholpen. De dag erna stonden ze bij mijn kantoor met een verhuiswagen en 2 verhuizers.

Hikmet Coskun Gunduz

I will definitely recommend to my friends.

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

I want to thank Movingo and his team Ryan, Gerard and Jurgen for the moving, they did a very good job. We are happy with the service. I rate this service a 10.

M. Amhali

Rotterdam moving

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

3 movers helped us moving in Rotterdam today. They did a great job in 6 hours and worked really hard.