Movingo

Den hoorn

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Totale verhuizing van ongeveer 45m3 ging vlot en ben een tevreden met de service. Verhuizers zijn vriendelijk en gaan met zorg om met onzze spullen

J.barnhoorn

Rijswijk verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Deze verhuizers werken vlot en netjes. Toen ze klaar waren en nog wat tijd over was hebben ze veel van onze spullen zelfs netjes uitgepakt en in onze woning gelegd.

Ditte Hak

Van Voorburg naar Bleiswijk

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Na een vergelijk was ik toch uitgekomen bij Movingo. Op afgesproken tijd en datum stonden zij voor ons deur en hebben de gehele verhuizing verzorgd. Het was best spannend of we de juiste verhuizers hadden gekozen, maar deze jongens hebben veel ervaring en ben blij met het resultaat.

Gulcan han

Leusden naar Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Goeie verhuizing gehad. Verhuizers hebben alle spullen zelfs netjes in de juiste kamers gezet. Hopelijk hoef ik niet meer te verhuizen, maar mocht dat toch wel gebeuren bel ik jullie weer

Reinalda

Rijswijk

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizer heeft eerst een offerte uitgebracht en kwam een dag voor de verhuizing nog even langs om alles te bekijken en voor te bereiden. Ze hebben onze verhuizing met veel zorg gedaan en zijn zeer tevreden.

I van dam

Verhuizing Voorburg naar Delft

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Wij hebben eerst een offerte ontvangen van Movingo. Een dag voor de verhuizing zijn ze nog bij ons langs geweest zodat zij alvast alles konden voorbereiden. De dag van de verhuizing liep daarna helemaal zoals afgesproken en heel efficient. ik ben blij met de verhuizing door Movingo.

C. Augustinus

Piano verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizing ging goed. 2 verhuizers kwamen aan in de ochtend en hebben mijn piano netjes van de eerste etage naar beneden gebracht en verhuisd naar Eindhoven op de begane grond en dat voor een redelijke prijs.

R Dewkie

Delft

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Ik ben gaan samenwonen en movingo heeft ons geholpen met de verhuizing. Ze hebben alls uit handen genomen dit ging erg goed. Ik ben tevreden

Wouter

Rotterdam naar Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizing ging snel en ze werkten erg efficient. Ook het demonteren en monteren ging heel goed. Ik ga jullie zeker aanbevelen bij anderen.

F. Noordeloos

Verhuizing Rijswijk

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizers waren goed en snel in 3 uurtjes al klaar.