Movingo

Wouter

Verhuizing studio

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizing van mijn studentenkamer ging uitstekend. Het betreft niet heel veel spullen, maar de verhuizers waren erg vriendelijk.

Wenning

Van Apeldoorn naar Den Haag

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizing verliep gelukkig goed. Bedankt!

Diane

Delft

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

We hadden best een grote verhuizing met heel wat zware houten meubilair en een aquarium. Ze hebben ons ook nog geholpen met de montage op de nieuwe locatie. Ze hebben het keurig netjes gedaan

Floor

Rijswijk verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

2 verhuizers met verhuiswagen hebben mij vandaag goed geholpen. Ze kwamen op tijd aan en waren ook op tijd klaar.

Marcel

Rotterdam

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

2 verhuizers hebben mijn opa verhuisd naar een nieuwe woning. Ze hebben hem een goede begeleiding gegeven en zodat mijn opa zo min mogelijk stress krijgt van de hele verhuizing.

Akca

Verhuizing in Voorburg

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Ik ben gister verhuisd door Movingo. Ze hebben 3 verhuizers ingezet en een verhuislift. Alles is netjes gemonteerd in ons nieuwe woning en al onze spullen netjes in de juiste kamers neergezet. Nu gaan wij zelf nog alles uitpakken.

Bekdur

Verhuizing restaurant inventaris

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizers gingen heel snel te werk en werkten heel goed als team samen waardoor we lekker snel klaar waren met onze verhuizing.

Duur

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Veel duurder dan andere bedrijven die langskwamen om de inboedel te zien. Wel netjes en snel een prijs gekregen, was wel heel duur.

Ricardo

Verhuizing restaurant meubels

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Verhuizing van de meubilair van de restaurant ging netjes en vlot.

Akca

Kleine bedrijfsverhuizing

Beschrijf hier uw ervaring met dit bedrijf

Kleine bedrijfsverhuizing, goede service en in de weekend verhuisd zodat we maandag weer open konden