De manier waarop ik serieus wordt genomen, de kwaliteit van de behandeling / oefeningen laat zien dat de fysiotherapeut snapt waar hij het over heeft

Roy neemt je klachten heel serieus en is bekend met voetbal blessures dus dat is fijn!

Pradeep Mataw

De professionaliteit van Noah is mij heel goed bevallen. Hij legt complexe zaken op een hele duidelijke en visuele manier uit. Ook hebben de behandelingen van Noah aangetoond dat deze uiterst... De professionaliteit van Noah is mij heel goed bevallen. Hij legt complexe zaken op een hele duidelijke en visuele manier uit. Ook hebben de behandelingen van Noah aangetoond dat deze uiterst positief hebben gewerkt.

Ik heb vertrouwen in hun deskundigheid en dat is tot nu toe altijd goed geweest

De behandelingen werden in goed overleg uitgevoerd, brachten verlichting en ik ben doorverwezen naar een andere behandelaar toen na 5x niet de gewenste verbetering optrad. De behandeling is door de... De behandelingen werden in goed overleg uitgevoerd, brachten verlichting en ik ben doorverwezen naar een andere behandelaar toen na 5x niet de gewenste verbetering optrad. De behandeling is door de fysiotherapeut niet onnodig lang voortgezet toen bleek dat de behandeling niet voldoende verbetering best. Zij verwees mij dan ook door naar een collega die andere technieken gebruikt die wel verbetering brachten