Snel aan de beurt, geen wachtijden, goede duidelijke service

Nam mijn klacht serieus. Gaf helpende oefeningen waarbij ze goed checkte of ik de oefeningen begreep en thuis ook uit kon voeren. In de persoonlijkheid is ze open en benaderbaar waardoor je je op je... Nam mijn klacht serieus. Gaf helpende oefeningen waarbij ze goed checkte of ik de oefeningen begreep en thuis ook uit kon voeren. In de persoonlijkheid is ze open en benaderbaar waardoor je je op je gemak kunt voelen en vragen durft te stellen

Martijn Sturkenboom

Duidelijk, kundig, houdt rekening met (sport)omstandigheden die invloed hebben op herstel. Duidelijk aangegeven wat een verwacht beloop kan, verwachtingen en veranderingen daarin steeds aangegeven.... Duidelijk, kundig, houdt rekening met (sport)omstandigheden die invloed hebben op herstel. Duidelijk aangegeven wat een verwacht beloop kan, verwachtingen en veranderingen daarin steeds aangegeven.
Tevens heeft hij op mijn verzoek een brief geschreven met medische info voor een verzekeringsaanvraag. Netjes eerst de brief met mij besproken, hierbij toelichting gegeven over de inhoud en zijn woorkeuze.

Als iemand mij om advies vraagt inzake een therapeut

Zodra iemand vervelende klachten heeft in het dagelijks leven bij een mobiliteits probleem of pijn zou ik deze fysiotherapeut en moventes zeker aanbevelen. Behandelingen zijn erg professioneel en... Zodra iemand vervelende klachten heeft in het dagelijks leven bij een mobiliteits probleem of pijn zou ik deze fysiotherapeut en moventes zeker aanbevelen. Behandelingen zijn erg professioneel en doelmatig.

Ze neemt mij serieus, luistert goed naar mijn verhaal en stimuleert mij om steeds een stapje verder te komen

De manier waarop ik serieus wordt genomen, de kwaliteit van de behandeling / oefeningen laat zien dat de fysiotherapeut snapt waar hij het over heeft

Roy neemt je klachten heel serieus en is bekend met voetbal blessures dus dat is fijn!