7.6/10
7.6/10

K. Wullems

Ik heb onlangs een motorblok gekocht voor mijn Audi A3; inmiddels is deze ingebouwd en mijn auto rijdt beter dan ooit. Dus al met al een zeer tevreden klant

Aanbod voorzien van foto('s) en indien mogelijk een overzicht van het onderhoudsboekje

De aangeboden garantie op de motor geeft veel vertrouwen om tot aanschaf over te gaan

Wim

Motor blok van vw tiguan gekocht
Alles goed verlopen
Een aanrader

Ben snel en goed geholpen

Tres mauvaise experience, pas recommandable.
N’achete rien chez cet entreprise si vous n’avez pas d’avocat car meme avec un avocat j’ai mis six mois pour avoir mon argent.

Arrete d’abuse ses client, car la lois c’est la lois.

ILS m’ont livre la mauvaise marchandise payer plus de 1300 euro’s et je n’ai pu avoir mon argent que grace a un avocat 6 mois plustard .

Waarschauwing,!!!oplichters stuur aub geen geld, je krijg kapot motorblok. Geen geld terug en steeds zeggen ze volgende week donderdag, maandag enzo.. Waarschauwing !!!!

Oplichters, mensen hebben al probleem genoeg jullie gaan ze nog oplichten..

Goed in kapot motor sturen en afspraken niet nakomen,

Autobedrijf Peco

Levering duidelijk aan geven en nakomen

Kwaliteit motor zeer goed

Rommelig, en slechte communicatie! Of deze mannen hebben het te druk, of ze zijn organisatorisch niet op orde!

ik heb recensies gelezen, hier zouden ze van moeten leren! Ik zou starten met een goede (after)sales manager!

De motor doet het!

Martin mietz

Hallo ik heb een motor gekocht bij motorenplaza en ben zeer tevreden over de service, Kontakt,eerlijke prijzen, snelle service en levering, snel antwoord op aanvraag en extra vragen per Mail en... Hallo ik heb een motor gekocht bij motorenplaza en ben zeer tevreden over de service, Kontakt,eerlijke prijzen, snelle service en levering, snel antwoord op aanvraag en extra vragen per Mail en Telefoon!, aan te raden bedrijf!
Zelfs nu weer een versnellingsbak besteld bij hun! Direct antwoord en ook kijken ze weer voor snelle levering!
Mark is een top kerel en direct bereid om te helpen bij een vergissing of vragen!

Snelle levering, goed Kontakt, eerlijke prijzen en Service! Geen opmerkingen of klachten! Alles perfekt en vlekkeloos gelopen!
Mogelijk om onder rembours te kopen!

Motor van een Mercedes besteld die origineel niet meer te leveren was.
De auto rijd weer super en de klant is zeer tevreden .
Bedankt voor de goede service !!!

tim autoservice

Prettig zaken doen.