7.6/10
7.8/10

Juli 2017 een motor gekocht. Half Juni 2018 kreeg ik een olie probleem met de motor. Bij aankomst (onaangekondigd) bij het bedrijf werd meteen tijd vrijgemaakt en het probleem verholpen. GEWELDIG!

Heeft niet altijd kleine onderdelen voorradig, welke van ver moeten komen.

Aftersales is meer dan goed. Problemen worden ter plekke opgelost.

Annelies Bregman

Wij zijn zeer tevreden met de afhandeling van ons gekochte motorblok voor onze Ford c max. Hij is netjes afgeleverd in Veendam volgens afspraak. Bedankt team van motorenplaza. Met vriendelijke groet... Wij zijn zeer tevreden met de afhandeling van ons gekochte motorblok voor onze Ford c max. Hij is netjes afgeleverd in Veendam volgens afspraak. Bedankt team van motorenplaza. Met vriendelijke groet Annelies Bregman

Charly

The delivery was very fast and the product has good quality.

Vorige week motor gekocht, keurig product. Levering was snel, vriendelijk personeel.

Dennis

Er is geld overgemaakt en een blok zou geleverd worden maar na bij 2 maanden nog niets gezien, en steeds als je belt is de man die er over gaat is er zogenaamd niet dus ziet er naar uit dat we zelf... Er is geld overgemaakt en een blok zou geleverd worden maar na bij 2 maanden nog niets gezien, en steeds als je belt is de man die er over gaat is er zogenaamd niet dus ziet er naar uit dat we zelf ons geld maar terug gaan halen,

DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF!!! koop uw spullen aub ergens anders.

ze zijn erg goed in het NIET nakomen van hun afspraken en erg goed in het oplichten van mensen..

Leuk bedrijf.

vaker de telefoon opnemen.

keurige motor.

Vorige week een moterblok gekocht. Vriendelijk personeel en top service! Ik kom zeker terug in de toekomst !

johan auto zuid

sneller leveren