7.6/10
7.6/10

Henk

Niet aan beginnen!

Als je een motorblok besteld met alle toebehoren eraan, en er komt uiteindelijk een blok (zonder de toebehoren) die er dan ook nog eens niet geheel
mooi eruit...
Niet aan beginnen!

mooi eruit ziet, dan voel je je al bij de poot genomen.
Als je hun dan wil bereiken om te weten te komen hoe of wat, dan hebben ze het te druk of je word wel even teruggebeld wat dan niet gebeurd.
Zelfde smoesjes die je in de diverse reacties wel terug kunt lezen.
De motor is uiteindelijk teruggebracht en met pijn en moeite het geld terug gekregen.

Bij hun is blijkbaar de klant geen koning maar gaat het hun puur om je geld.

Zaken doen met hun is op eigen risico.

Zorgen dat de klant koning is.

Geen.

reuvers auto service

Keurig snelle service van een revisie cav motor.

leuk accent

J. van der Vlugt

Heb hier een audi TT blok aangeschaft. Gemaakte afspraken m.b.t. aflevering zijn keurig nagekomen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Vanuit mijn ervaring met dit bedrijf zou ik hier...
Vanuit mijn ervaring met dit bedrijf zou ik hier indien nodig weer een motor of aanverwante onderdelen bestellen. MotorenPlaza is aan te bevelen aan iedereen die op zoek is naar een vervangend motorblok.

J.Hoogers

Begin juli 2019 een motorblok gekocht van MotorenPlaza. Onlangs 2500 km ermee gereden en het blok loopt als een zonnetje. Service en email verkeer verloopt vlekkeloos. MotorenPlaza is echt een... Begin juli 2019 een motorblok gekocht van MotorenPlaza. Onlangs 2500 km ermee gereden en het blok loopt als een zonnetje. Service en email verkeer verloopt vlekkeloos. MotorenPlaza is echt een aanrader!

Meer info op de website.

Na een aanvraag ontvang je vrij snel een duidelijke en uitgebreide offerte.

Super goed bedrijf met uitstekende blokjes

Graag meer contact met de klant.

Ik moest iets langer wachten op de levering, en kreeg als compensatie, een half langer motor garantie.
Ik ben heel blij ermee.

Bram van de ven

Lekker bse Motortje bestelt met 107000 op de teller,en mijn seat leon loopt weer als een zonnetje!!

Geen op Of aanmerkingen

Snelle levering ,goede motor !

Wat meer voorafgaande duidelijkheid

Annemieke

Revisiemotor gekocht, besteld en geleverd. Levering verloopt niet vlekkeloos, de communicatie ook niet, maar de motor wel! En daar gaat het wel om.

Ze zouden zich kunnen verbeteren door gewoon eerlijk te zijn dat de levertijden langer duren dan ze zeggen. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu is het steeds: over 2 dagen, maar het duurde langer.... Ze zouden zich kunnen verbeteren door gewoon eerlijk te zijn dat de levertijden langer duren dan ze zeggen. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu is het steeds: over 2 dagen, maar het duurde langer. Dan is het ook lastig plannen met bv de inbouwgarage, dan moet je steeds de afspraak verzetten. Als je meteen weet dat het 3-4 weken kan duren, dan kun je daar zelf rekening mee houden en dan vind je echt wel een oplossing, maar nu dachten we steeds, oh, overmorgen. Dus als het bedrijf de planning en de communicatie verbetert zou dat goed zijn.

Ze hebben een fijne motor geleverd, de auto loopt weer heerlijk! En daar gaat het natuurlijk om! Ze waren er ook snel bij toen bij de inbouwgarage de motor nog gecontroleerd moest worden, daarvoor... Ze hebben een fijne motor geleverd, de auto loopt weer heerlijk! En daar gaat het natuurlijk om! Ze waren er ook snel bij toen bij de inbouwgarage de motor nog gecontroleerd moest worden, daarvoor kwamen ze kosteloos op en neer.