7.6/10
7.8/10

J.Hoogers

Begin juli 2019 een motorblok gekocht van MotorenPlaza. Onlangs 2500 km ermee gereden en het blok loopt als een zonnetje. Service en email verkeer verloopt vlekkeloos. MotorenPlaza is echt een... Begin juli 2019 een motorblok gekocht van MotorenPlaza. Onlangs 2500 km ermee gereden en het blok loopt als een zonnetje. Service en email verkeer verloopt vlekkeloos. MotorenPlaza is echt een aanrader!

Meer info op de website.

Na een aanvraag ontvang je vrij snel een duidelijke en uitgebreide offerte.

Super goed bedrijf met uitstekende blokjes

Graag meer contact met de klant.

Ik moest iets langer wachten op de levering, en kreeg als compensatie, een half langer motor garantie.
Ik ben heel blij ermee.

Bram van de ven

Lekker bse Motortje bestelt met 107000 op de teller,en mijn seat leon loopt weer als een zonnetje!!

Geen op Of aanmerkingen

Snelle levering ,goede motor !

Wat meer voorafgaande duidelijkheid

Annemieke

Revisiemotor gekocht, besteld en geleverd. Levering verloopt niet vlekkeloos, de communicatie ook niet, maar de motor wel! En daar gaat het wel om.

Ze zouden zich kunnen verbeteren door gewoon eerlijk te zijn dat de levertijden langer duren dan ze zeggen. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu is het steeds: over 2 dagen, maar het duurde langer.... Ze zouden zich kunnen verbeteren door gewoon eerlijk te zijn dat de levertijden langer duren dan ze zeggen. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu is het steeds: over 2 dagen, maar het duurde langer. Dan is het ook lastig plannen met bv de inbouwgarage, dan moet je steeds de afspraak verzetten. Als je meteen weet dat het 3-4 weken kan duren, dan kun je daar zelf rekening mee houden en dan vind je echt wel een oplossing, maar nu dachten we steeds, oh, overmorgen. Dus als het bedrijf de planning en de communicatie verbetert zou dat goed zijn.

Ze hebben een fijne motor geleverd, de auto loopt weer heerlijk! En daar gaat het natuurlijk om! Ze waren er ook snel bij toen bij de inbouwgarage de motor nog gecontroleerd moest worden, daarvoor... Ze hebben een fijne motor geleverd, de auto loopt weer heerlijk! En daar gaat het natuurlijk om! Ze waren er ook snel bij toen bij de inbouwgarage de motor nog gecontroleerd moest worden, daarvoor kwamen ze kosteloos op en neer.

K. Wullems

Ik heb onlangs een motorblok gekocht voor mijn Audi A3; inmiddels is deze ingebouwd en mijn auto rijdt beter dan ooit. Dus al met al een zeer tevreden klant

Aanbod voorzien van foto('s) en indien mogelijk een overzicht van het onderhoudsboekje

De aangeboden garantie op de motor geeft veel vertrouwen om tot aanschaf over te gaan

Wim

Motor blok van vw tiguan gekocht
Alles goed verlopen
Een aanrader

Ben snel en goed geholpen

Tres mauvaise experience, pas recommandable.
N’achete rien chez cet entreprise si vous n’avez pas d’avocat car meme avec un avocat j’ai mis six mois pour avoir mon argent.

Arrete d’abuse ses client, car la lois c’est la lois.

ILS m’ont livre la mauvaise marchandise payer plus de 1300 euro’s et je n’ai pu avoir mon argent que grace a un avocat 6 mois plustard .

Waarschauwing,!!!oplichters stuur aub geen geld, je krijg kapot motorblok. Geen geld terug en steeds zeggen ze volgende week donderdag, maandag enzo.. Waarschauwing !!!!

Oplichters, mensen hebben al probleem genoeg jullie gaan ze nog oplichten..

Goed in kapot motor sturen en afspraken niet nakomen,