7.6/10
7.6/10

Cindy Ubbels

Fijne communicatie.

N.v.t.

Communicatie. Je kan ze altijd mailen met vragen en vrij snel antwoord daarop krijgen.

H.G. Bakker

Vanwege corona heeft de levering iets langer geduurd maar er is uiteindelijk een perfecte soepel draaiende motor bij de garage waar de auto stond rechtstreeks geleverd. Er werd snel gereageerd op... Vanwege corona heeft de levering iets langer geduurd maar er is uiteindelijk een perfecte soepel draaiende motor bij de garage waar de auto stond rechtstreeks geleverd. Er werd snel gereageerd op een mail en ik werd op de hoogte gehouden van de levering. Top bedrijf om goeie gebruikte motor aan te schaffen waar je ook nog een lange garantie op krijgt. Bedankt MotorenPlaza!

Ik kan geen verbeteringen bedenken, zoals gezegd professioneel en erg vriendelijk!

Kwaliteit, klantvriendelijkheid, professioneel

Arend

Snel en kundig

Prijzen op website vermelden

Zeer snel

Glenn dalemans

Vriendelijk en goede service

Niets

Goede blokken en helpen u goed verder

luuk V Z

Ik heb een hele goede ervaring met het bedrijf.
Ik kocht een 2e hands motorblokken voor in mijn Seat.
Ik heb een hele goede ervaring met het bedrijf.
Ik kocht een 2e hands motorblokken voor in mijn Seat.
Natuurlijk is het de vraag of dat het allemaal klopt maar als deze jongens mij 12 maanden gerantsoeneerd geven en laten zien dat er overal nieuwe pakkingen tussen zitten vertrouw ik het wel.
Ik heb dit blok zelf in de auto gehangen en de ontsteking afgesteld met een lamp het blokje liep na 5min afstellen perfect 👌🏻

Klant vriendelijk

SZATMARFRUCT KFT

Szatmarfruct Kft Uit Hongarije waardeert het bedrijf positief.

ga zo door

Communicatie

jeroen

Ik heb een paar onderdelen besteld en ze waren netjes en compleet
Ik kreeg een track and trace alleen die werkte niet, gelukkig kon ik die wel vinden in de app van post nl.
Goeie service!

x

x

Ed van Halteren

Hele goede motor gekocht, ben er superblij mee

Garantie is goed bespreekbaar

Talanci

Deskundig en snelle levering

Op de website heb je geen voorraadinfo. Per toeval kwam ik ze tegen op marktplaats.

Communicatie, deskundigheid en afhandeling (afleveren)

Platenkamp

Revisiemotor voor golf V (BMY)
Revisiemotor voor golf V (BMY)
Revisiemotor voor een golf V gekocht (1.4 BMY). Deze bleek bij eerste montage geen compressie te hebben. Motorblok is na telefonisch contact opgehaald door motorenplaza. Bij de revisie bleken verkeerde type (te lange) inlaatkleppen gemonteerd te zijn. Motor is opnieuw opgebouwd en terug gebracht door motorenplaza en loopt nu goed. Jammer van het extra werk, maar keurig opgelost! Telefonische bereikbaarheid mag soms beter.

Telefonische bereikbaarheid mag beter (of duidelijk maken wanneer er pauze is). Nu krijg je een Engelse voicemail, dat komt raar over.

Aftersales: Revisiemotor bleek met een verkeerd type inlaatklep te zijn opgebouwd. . Blok is opgehaald en de fout is hersteld door motorenplaza, waarna het blok is terug gebracht. Al met al keurig... Aftersales: Revisiemotor bleek met een verkeerd type inlaatklep te zijn opgebouwd. . Blok is opgehaald en de fout is hersteld door motorenplaza, waarna het blok is terug gebracht. Al met al keurig opgelost.