7.6/10
7.8/10

Chong

Snelle levering. En met 12 maanden garantie. De geleverde versnellingsbak werkt prima. Verder alles nagekomen zoals afgesproken. Kreeg mede door de positieve reviews een positief gevoel. Vandaar... Snelle levering. En met 12 maanden garantie. De geleverde versnellingsbak werkt prima. Verder alles nagekomen zoals afgesproken. Kreeg mede door de positieve reviews een positief gevoel. Vandaar mijn bestelling bij hun.

meer info op de website

duidelijke communicatie

Dogan Banden en Velgen B.V

Goeie service

Niks

Alles wat ze doen is goed

jan asbroek

Der Motor den ich bekommen habe sieht aus wie neu!! Sehr kompetente Beratung!! Gerne wieder!!!!

schnell

x

Vriendelijke mensen en ook als er iets niet klopt kom je er bij dit bedrijf gewoon uit. Zonder teveel problemen.

Communicatie tussen de werkgevers en nemers of andersom

Nvt

Autobedrijf Bert Pals

Al een paar keer besteld , motor en versnellingsbak , onderdelen zijn goed van kwaliteit , levering niet snel , maar komt wel

Levertijd mag wel wat korter

Kwaliteit onderdelen

Spoolder

Waardeloos

In sept 2019 een motor besteld werd niet geleverd.
Nu januari 2020 geld nog steeds niet terug, ze zeggen we dat het is overgemaakt.
Reageren niet op email
Houden je aan het lijntje...
In sept 2019 een motor besteld werd niet geleverd.
Reageren niet op email
Houden je aan het lijntje problemen met online overmaken etc.
Allemaa
Gelul weer gewaarschuwd

Sterk in afspraken niet nakomen

Barai

Uiteindelijk hebben ze alle problemen opgelost

Klantenservice

Uiteindelijk opgelost

Contact was goed en snelle reacties

Iets sneller leveren

Vragen of alles naar wens was

Wilco Prinsen

Ik heb bij Motorenplaza een motorblok voor mijn BMW 5serie besteld. Het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Ze zijn zoals afgesproken een goed... Ik heb bij Motorenplaza een motorblok voor mijn BMW 5serie besteld. Het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Ze zijn zoals afgesproken een goed motorblok komen brengen. Loopt als een trein. Oude motorblok is later opgehaald zonder dat ik vooraf borg hoefde te betalen. De communicatie zou iets beter kunnen. Betrouwbare onderneming. Met dank en groet, Wilco Prinsen

Communicatie kan wat beter.

Kwaliteit geleverd.

Maria

I bought my motorblock in a nice price from Motorenplaza , is in a good condition and I have also good garantie.

Any

Really fast reaction to my messages.