7.6/10
7.6/10

Marlou Gaalman

Keurig bedrijf

Ik heb sinds kort een motor blok besteld. De levering ervan verliep precies goed na gepland. Ik ben super tevreden met dit bedrijf. De samenwerking met dit bedrijf blijft voor mij altijd bestaan.... Ik heb sinds kort een motor blok besteld. De levering ervan verliep precies goed na gepland. Ik ben super tevreden met dit bedrijf. De samenwerking met dit bedrijf blijft voor mij altijd bestaan. Klant vriendelijk aan de telefoon en mijn mailtjes worden meteen en op tijd beantwoord.

Wanneer ik contact leg met MotorenPlaza, krijg ik meteen een medewerker aan de lijn. Deze medewerker is klant vriendelijk. En zorgt ervoor dat ik goede antwoorden krijg op mijn vragen.

Tayfun Hazir

Goede service, makkelijk te bereiken en een perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Houdt altijd goed contact met de klant

Prima bedrijf, na een belletje bleek dat de in mijn geval benodigde motor gewoon direct leverbaar was. Netjes en snel!

Snelheid en kwaliteit is zeer goed,

Henk

Online heb ik een aanvraag gedaan en met 4 dagen was het netjes afgeleverd. Snelle service en vriendelijke mensen!

De motoren zijn snel leverbaar

Zeer snelle levering en netjes afgehandeld.
Zeker tevreden.

Telefonisch goed bereikbaar, snelle levering

Niels

Onlangs een motorblok gekocht via motorenplaza. Het blok werd snel geleverd en werd constant netjes op de hoogte gehouden. Prima bedrijf.

Geen op of aanmerkingen te vermelden.

Snelle levering, prima klant contact

clavero di satil

Buying engine BMW for our company in Spain. good quality only delivery can be a day faster.

faster delivery.

very good quality. long warranty time's

B

Snelle levertijd,uitstekend kwaliteit

Snelle levertijd, goed kwaliteit,goeie service