7.6/10
7.6/10

Philip Holle

Motor gevraagd snel geholpen en besteld via MotorenPlaza en een goed gereviseerde motor met garantie uit duitsland gehaald voor een goed bedrag word de motor vanauit duitsland naar ons gebracht ...... Motor gevraagd snel geholpen en besteld via MotorenPlaza en een goed gereviseerde motor met garantie uit duitsland gehaald voor een goed bedrag word de motor vanauit duitsland naar ons gebracht ... service perfect en klantvriendelijk

bij geen gehoord zelfs achteraan dat was minder drest perfect ...

service top

Klantvriendelijk..er waren wat miscommunicaties maar uiteindelijk is alles goed verlopen!

Top service, snelle levering en erg klantvriendelijk!!!
gewoon super!!!!!

B.yilmaz

Klantvriendelijk,snelle lever tijden maar het meest belangrijke een zeer goede motorblok gekregen!

Bij vragen krijg je snel antwoord.
Snelle lever tijd.
Goede motors!

Snelle levering en een goede service!

Youri van der meij

Via een vriend te weten gekomen bij dit bedrijf. is me uitstekend bevallen, top.

graag meer info op de website

goede service

murphy

Zeer klantvriendelijke mensen en een hele goede service! ik ben erg blij dat ik via motorenplaza een motorblok heb besteld.

Ton, Garage van der Hee

Een zeer goede ervaring met het bedrijf en de verkoper, duidelijke uitleg bij en van de motoren.

ik zie graag de motoren op de website, onder aan bij de merken zou ik graag een link willen zien voor de motoren van dat merk zodat het bekeken kan worden met een kleine omschrijving.

het snelle contact na het aanvragen van een offerte is super

Prima werk mee gedaan. Ben zeer tevreden.

Niets

Veel