7.8/10
7.8/10

B. Inci

Ronduit slecht. Motor is niet geleverd. Ruim 2 weken gewacht. Uiteindelijk kon ik de motor bij hun ophalen. Wij waren een complete motor overeengekomen, bleek dat hij enkel het blok had. Op 2... Ronduit slecht. Motor is niet geleverd. Ruim 2 weken gewacht. Uiteindelijk kon ik de motor bij hun ophalen. Wij waren een complete motor overeengekomen, bleek dat hij enkel het blok had. Op 2 december 2017 de toezegging gekregen dat hij mijn geld terug zou sturen, ik wacht nog steeds (3 januari 2018). Ik heb inmiddels een deurwaarder ingeschakeld om de vordering te incasseren.

Beter doekt het bedrijf zichzelf op. Ze hebben geen kaas van zakendoen gegeten.

Het voorliegen van mensen.

Ik voelde het eigenlijk vrij direct na de aankoop. Ik betaalde de motor direct vooraf. Achteraf STOM STOM STOM. Want ik heb er vervolgens 3 maanden over gedaan om mijn geld terug te krijgen. Er werd... Ik voelde het eigenlijk vrij direct na de aankoop. Ik betaalde de motor direct vooraf. Achteraf STOM STOM STOM. Want ik heb er vervolgens 3 maanden over gedaan om mijn geld terug te krijgen. Er werd een lekkende afgetrapte schrootmotor geleverd, maar mijn garage wist gelukkig te voorkomen dat hij werd uitgeladen en heeft de levering kunnen voorkomen. Toen nog mijn geld terug. Honderduizend keer beloofd, maar niets werd gedaan. Ja pas op de dag van de hoorzitting (!) betaalde deze malafide organisatie mij mijn eigen geld terug. Een tip voor iedereen: Koop GEEN motor bij motorenplaza. Danku.

Misschien kan het bedrijf beter mikken op mensen zonder rechtsbijstandverzekering...

Sterk in de boel besodemieteren. Heel knap.

Nannie Moed

Wauw echt een "top bedrijf", als leek op auto gebied een verkeerde motor gekocht, ze hebben dit direct voor mij opgelost, "zeer goede service".

Verschrikkelijke onvriendelijke mensen. Telefoon word bijna nooit opgenomen, als er opgenomen wordt zijn ze ergeen onvriendelijk. Ze komen hun afspraken niet na. Hebben verkeerde motorblok geleverd... Verschrikkelijke onvriendelijke mensen. Telefoon word bijna nooit opgenomen, als er opgenomen wordt zijn ze ergeen onvriendelijk. Ze komen hun afspraken niet na. Hebben verkeerde motorblok geleverd en weigeren deze om te ruilen of ons geld terug te geven. Dit bedrijf verdiend die ene ster niet eens. EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR 2!! DOE GEEN ZAKEN MET HUN!

Samir

Vriendelijk
redelijke snelle bezorging
Bereikbaarheid is alleen wel slecht te noemen(telefoon word bijna nooit opgenomen)
Voor de rest is het een top bedrijf met goede producten?

telefonisch bereikbaarheid mag veel beter en status van levering klant op de hoogte houden zou wat beter kunnen

Afspraken worden netjes nagekomen

Veel aanbod van motoren en je wordt snel geholpen met problemen en vragen.

De snelheid waarmee je geholpen wordt.

Opgelet mensen, doe geen zaken met dit bedrijf. Uiterst onbetrouwbaar!!!

Wagenaar

Ik heb een andere motor gekocht bij Motorenplaza.
De motor werd iets later geleverd ivm de paasdagen, voor de rest dik voor elkaar.
Ik heb de motor gekocht met een jaar garantie, mochten...
Ik heb een andere motor gekocht bij Motorenplaza.
Ik heb de motor gekocht met een jaar garantie, mochten er problemen voorkomen met de nieuwe motor(binnen een jaar) dan verwacht ik geen problemen komen mbt de garantie.Dit weet ik nu natuurlijk nog niet, maar dat is een stukje vertrouwen dat ik heb in dit bedrijf.

Rechtstreeks en snel contact (telefoon of mail)met Mark Leferink.
je weet vlot hoe of wat.

Hans

Goeie ervaring

Tijdstip levering verbeteren ivm bezet houden brug.

Snelle reactie ook in het weekend.

Philip Holle

Motor gevraagd snel geholpen en besteld via MotorenPlaza en een goed gereviseerde motor met garantie uit duitsland gehaald voor een goed bedrag word de motor vanauit duitsland naar ons gebracht ...... Motor gevraagd snel geholpen en besteld via MotorenPlaza en een goed gereviseerde motor met garantie uit duitsland gehaald voor een goed bedrag word de motor vanauit duitsland naar ons gebracht ... service perfect en klantvriendelijk

bij geen gehoord zelfs achteraan dat was minder drest perfect ...

service top