7.6/10
7.6/10

Leuk bedrijf.

vaker de telefoon opnemen.

keurige motor.

Vorige week een moterblok gekocht. Vriendelijk personeel en top service! Ik kom zeker terug in de toekomst !

johan auto zuid

sneller leveren

keurige motoren. meerdere gekocht afgelopen 5 jaar en wij zijn zeker tevreden

Japer

Goede & snelle service bij dit bedrijf. Ze zijn erg klant gericht hier en een zeer ruim assortiment aan Motoren.
Ook als ze niet een blok op voorraad hebben waar je naar op zoek bent dan...
Ook als ze niet een blok op voorraad hebben waar je naar op zoek bent dan zorgen ze dat die binnen komt ! Hele fijne service dan hoef ik zelf niet over het internet te grasduinen opzoek naar het juiste product. Heb eventjes gewacht en dat ging gepaard met een goede bak koffie en toen het papier werk eenmaal geregeld was stond ik ook in een mum van tijd weer buiten. Al met al een prima bedrijf wie ik zeker kan aanraden.

Bij het personeel was het al vrij snel duidelijk dat ik als vrouw zijnde weinig verstand had van motoren, ondanks dat heb ik geen moment het gevoel gehad dat ik een kat in de zak kocht.
Ben...
Ben heel vriendelijk geholpen veder door de desbetreffende heren die aanwezig waren.
Prima bedrijf en uitstekende service.

Motor besteld bij hun en aanbetaling gedaan , na meer dan een week emailen en telefoneren geen motor ( 2x verkocht was hun uitleg ?? ) nu bijna 2 maand en vele gsm nog steeds mijn aanbetaling niet... Motor besteld bij hun en aanbetaling gedaan , na meer dan een week emailen en telefoneren geen motor ( 2x verkocht was hun uitleg ?? ) nu bijna 2 maand en vele gsm nog steeds mijn aanbetaling niet terug . Dit is geen manier van werken en firma onwaardig . Mijn volgende stappen is via advocaat en dien ook een klacht in. Dit is mijn ervaring met hun .

marco

Prima & snelle service, heb een blok gehaald voor mijn volkswagen en nu loopt hij weer heerlijk soepeltjes.
afgezien van de iets minder lekkere koffie was het voor de rest aangenaam zaken te doen hier bij motorenplaza.

nieuw koffiezet apparaat

veel keuze aan motor blokken

Oplichters zijn dit

Je zaak sluiten

Oplichten

Henk

Prima service, Had een onderdeel nodig wat in eerste instantie niet op voorraad was maar er was nog al haast bij.
Motorenplaza heeft zijn uiterste best gedaan het op tijd te regelen en dat is gelukt !
Ben erg tevreden met de service die mij verleent is en veder een prima bedrijf.
Mijn zullen zeker weten vaker gaan zien.

Mvg Henk

Super service en snelle levering !