7.4/10

Zeer goed

klaar leggen van stukken

veel occasie onderdelen

Yneke Brinksma

Ik heb een gebruikte motor gekocht voor mijn auto

Ga zo door😁

Vriendelijk, snel reageren, goede motor met prima garantie

Luc

Grote oplichters !!! Veel beloven maar niets klopt, op 3 maanden tijd ! meer dan 50 mails, 23 telefoons gedaan, uiteindelijk wilden ze dan nog 500 € extra op de afgesproken prijs de dag voor ze... Grote oplichters !!! Veel beloven maar niets klopt, op 3 maanden tijd ! meer dan 50 mails, 23 telefoons gedaan, uiteindelijk wilden ze dan nog 500 € extra op de afgesproken prijs de dag voor ze gingen leveren, wat uiteindelijk nooit werd gedaan en konden ze deze motor ook niet leveren !!, meer dan één maand na hun belofte dat ze zouden terug betalen, is bijna iedereen ziek, niet bereikbaar, gaan terugbellen, probleempje met de bank, komt in orde, ik geef je zo een mailtje terug enzo.... met de zaakvoerder Mark word je in de zak gezet. Mijn 3.075 € betalen ze niet terug.

Koop ergens anders, na 1 uur bij een andere firma mijn chassisn en motorn te hebben doorgegeven konden ze al melden dat ze mij konden helpen, Bij Mark duurde dit meer dan één maand !! Halo denk 2 x... Koop ergens anders, na 1 uur bij een andere firma mijn chassisn en motorn te hebben doorgegeven konden ze al melden dat ze mij konden helpen, Bij Mark duurde dit meer dan één maand !! Halo denk 2 x na aub

Geen, slechte beheer en telkens foefjes en beloven

ben roerdink

Voor de 3e keer een nieuwe revisie motor gekocht en zeer tevreden.

kwaliteit

x

jarno south afrika

Motorenplaza has been a profesional with big behaviour and quickly answers, of course they give me the best solution , and finally we get a agreement. The result has been better than I expect, Good... Motorenplaza has been a profesional with big behaviour and quickly answers, of course they give me the best solution , and finally we get a agreement. The result has been better than I expect, Good car, good quality and the best Price.
Without due, I will try to repeat with them.

n

n

jarno gmbh

Top Service und kompetente Beratung!

x

lieferung

Rijkeboer

Communicatie onderling

Snel reageren

MBH

Zeer slecht, zelfs niet te geloven!

Doen wat beloofd wordt!

Verkopen en geld innen!

Cindy

Ondanks mijn bedenkingen door negatieve reviews online ben ik goed geholpen

De communicatie kan beter, alles heeft te maken met klantverwachting. Bij offerte en order wordt 3 a 4 dagen levertijd vermeld. Wanneer dit niet gehaald kan worden, wees daar duidelijk over en... De communicatie kan beter, alles heeft te maken met klantverwachting. Bij offerte en order wordt 3 a 4 dagen levertijd vermeld. Wanneer dit niet gehaald kan worden, wees daar duidelijk over en informeer pro-actief.

Ik was erg gecharmeerd van de aftersales: 'Is alles goed gegaan, rijdt de auto weer?'
Fijn gevoel dat ik geen nummer ben

Autobedrijf van Boven Erica

Profesioneel , zo als verwacht