7.6/10
7.8/10

J.h car service

Onlangs een gereviseerde CAV motor gekocht bij dit bedrijf. En alles was top geregeld! Goede service!

Ga zo door

Klantvriendelijk en behulpzaam

Marc

Ontiegelijk slecht, oplichters van de bovenste plank.

Ze leveren slechte motoren. Komen beloftes niet na. Motoren zijn tevens beschadigd en met brute kracht uit sloopauto's getrokken. Op mijn geld heb ik dik een jaar moeten wachten. Ook op het retour... Ze leveren slechte motoren. Komen beloftes niet na. Motoren zijn tevens beschadigd en met brute kracht uit sloopauto's getrokken. Op mijn geld heb ik dik een jaar moeten wachten. Ook op het retour "halen" van de motor kon ik maanden wachten. Uiteindelijk na lang proberen toch mijn geld terug gekregen. 1 tip: NIETS, MAAR DAN OOK NIETS HIER BESTELLEN! Er zijn genoeg andere opties te vinden!

Bedankt voor het geld en de duizend maal excuses. Flapdrol

viofet

Snelle handeling

openingstijden

xx

Chantal Troost

Het hart van mijn Ford Fiesta ST hield er na 209000 kilometer mee op. Bij MotorenPlaza een andere motor gekocht. Helaas bleek daar een lek in te zitten, maar Motorenplaza heeft hard gewerkt en... Het hart van mijn Ford Fiesta ST hield er na 209000 kilometer mee op. Bij MotorenPlaza een andere motor gekocht. Helaas bleek daar een lek in te zitten, maar Motorenplaza heeft hard gewerkt en inmiddels een prima blok in kunnen bouwen!

Eerlijk aangeven hoe en waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Dat is echt niet altijd heel erg! De klant waardeert eerlijkheid zeer zeker boven 'aan het lijntje gehouden worden'.

Motorenplaza zoekt, vindt en repareert/reviseert zo ongeveer elke motor voor elke auto.

El aqde Mustapha

Goede ervaring, snelle levering, vriendelijke bezorger, snelle reactie op mail. Mensen ga er wel vanuit als u iets bestelt dat u niet de enigste bent, want ze leveren overal, naar veel landen en... Goede ervaring, snelle levering, vriendelijke bezorger, snelle reactie op mail. Mensen ga er wel vanuit als u iets bestelt dat u niet de enigste bent, want ze leveren overal, naar veel landen en zijn druk bezig en dan kan er wel eens iets misgaan. Maar dat wordt altijd wel goedgemaakt. Anders hadden ze al lang de deuren gesloten. Vandaar dat ik dit als tevreden klant schrijf. Topbedrijf

Super bedrijf

Je krijgt gelijk de eigenaar aan de lijn dhr Leferink Mark. Superservice. Als ik weer iets nodig heb dan kijk ik nergens anders.

Milko Snijders

Prima ervaring

Nog eerder communiceren wanneer problemen vastgesteld of vertragingen.

Vriendelijk contact. Auto prima gerepareerd.

Ronald Pfeifer

Prima motortje opgehaald voor de Peugeot 307

Misschien een idee om een mogelijkheid tot in&uit bouw van motoren te bieden.

Goede prijs voor nette gebruikte motor.

Harrie Arends

Snelle service voor een hele scherpe prijs

Meer reclame buiten aan het pand. Je rijd er zo voorbij

Mooie zaak. Aardige jongens op het kantoor en de werkplaats ziet er ook netjes uit. Zou hier zeker terug komen als ik (hopelijk niet) weer een motor nodig heb.

motorenplaza

Heb hier een motorblok (volkswagen golf) en bijpassende turbopatroon aangeschaft. Loopt weer zoals je dat graag wilt. Zeer fijn geholpen door medewerkers denken goed mee om je optimaal te helpen.... Heb hier een motorblok (volkswagen golf) en bijpassende turbopatroon aangeschaft. Loopt weer zoals je dat graag wilt. Zeer fijn geholpen door medewerkers denken goed mee om je optimaal te helpen. Levering aangekomen op aangegeven datum. Zeker een aanrader

nee

Denken goed mee kwaliteit top

Motorenplaza

Heb hier een motorblok gekocht voor mijn Seat Leon 2.0 TDI. Loopt heel goed. Medewerkers heel vriendelijk en levering super. Een echt aanrader

Ja

Reactie snelheid en kwaliteit motor top!