7.6/10

Darryl Dekeyser

Uitstekend

Goede service, uitstekende klantendienst

Sst

Motor afgehaald, Ramp o ramp ingebouwd maar lekte water .terug uitgebouwd en nieuwe onderdelen gemonteerd. Terug ingebouwd en gaan proef rijden. 15 km motor stuk. uitgebouwd en samen met hen... Motor afgehaald, Ramp o ramp ingebouwd maar lekte water .terug uitgebouwd en nieuwe onderdelen gemonteerd. Terug ingebouwd en gaan proef rijden. 15 km motor stuk. uitgebouwd en samen met hen opengedaan ,lagerschaal verdraait .ondanks vele beloften om andere motor te leveren of geld terug te geven wegens garantie na 7 maanden en 100 telefoons nog steeds niets.ga nu prosses aanspannen en al de gemaakte kosten terug eisen ,komt op meer dan 10.000 euro. zo oneerlijk heb ik nog geen enkele firma gekend

eerlijk duurd het langst , waarschijnlijk ook om rijk te worden zo handelen ze

Loze beloften

T.dekker.installaties

Goeie snelle service me busie rijd weer goed nah een ruil moter echt blij mee

Nie veel op aan te merken

Service als je beld

Steven Bervoets

Heb je een motorblok nodig? Koop deze dan zeker NIET bij motorenplaza.
Ik kan iedereen afraden om bij motorenplaza te bestellen!

Na mijn bestelling en betaling werd er geen motor...
Heb je een motorblok nodig? Koop deze dan zeker NIET bij motorenplaza.
Ik kan iedereen afraden om bij motorenplaza te bestellen!

Na mijn bestelling en betaling werd er geen motor geleverd en bleven ze smoes na smoes na smoes verzinnen.
oa.:
- We hebben een kleine vertraging, uiterlijk binnen 5 werkdagen wordt de motor geleverd. -> na 5 werkdagen geen motor ontvangen.
- De persoon die het transport moet regelen zit in bespreking, we bellen u binnen het uur terug. -> geen telefoon gehad van motorenplaza.
- De motor staat hier en we zenden hem morgen naar u toe en zal dan uiterlijk maandag bij u zijn. -> maandag geen motor ontvangen.
- We gaan navragen bij de transporteur waar de motor is en bellen u binnen 10min. terug. -> weer een dag voorbij en niemand heeft mij teruggebeld.
- Vervolgens was de smoes: de motoren komen morgen bij ons binnen en we gaan hem dan doorsturen naar u...

Tja, waar is de motor dan die eerst zogezegd werd verstuurd?
Nog steeds onderweg met paard en kar denk ik dan...

Ondertussen heb ik mijn bestelling geannuleerd en probeer ik mijn geld terug te krijgen.
Wederom verzinnen ze smoesjes, daar zijn ze wel heel goed in.
- doen we zsm
- gaan we asap doen
- we gaan er ruimte voor maken, zeker deze week..

Zoek maar op internet: MOTORENPLAZA OPGELICHT en dan weet je waarom je met hun geen zaken moet doen.

Mijn geld terugstorten

Liegen

Leenaers

Oneerlijke onderneming komt afspraak niet na levert geen motor en betaald ook niet terug

Stop er gewoon mee

Afzetten van mensen

Ian

Net motorblok geleverd welke door een externe partij vakkundig ingebouwd is. Wel kan de communicatie iets beter op gebied van het op de hoogte houden van de status. Motorblok zou tot 2x toe eind van... Net motorblok geleverd welke door een externe partij vakkundig ingebouwd is. Wel kan de communicatie iets beter op gebied van het op de hoogte houden van de status. Motorblok zou tot 2x toe eind van de week geleverd worden, uiteindelijk in de 3e week geleverd.

Kan gebeuren, uiteindelijk alles prima verlopen.

-Iets meer en duidelijkere feedback naar de klant toe.
-Van te voren aangeven dat er niet gepind kan worden.
-website iets meer up to date houden betreft voorraad status.

-Netjes ingebouwd
-Vriendelijk en professioneel
-Service met halen van het station.
-Garantie

Jan kers

Ben zeer tevreden

Alles is goed geregeld

Gianni

Zeer vlotte en goede ervaring

Goede en snelle service

Nitsche

Habe ein Motor in April 2021 bei Motorenplaza gekauft und das Geld Überwiesen. Kein Motor!
Habe dann ende Mai 2021den Kaufvertrag stoniert und wollte mein Geld zurück. Bis Heute keinen einzigen Cent zurück.
Herr Leferink versprach mir jede Woche, dass er mein Geld jetzt Überweisen wird. Nichts ist passiert,kein Geld bekommen.
Dann kurz vor den Sommerferien in den Niederlanden schrieb Herr Leferink, wir machen 50/50. 50% der Summe jetzt und 50% in 2-3 Wochen.
Wir konnten nicht in den Urlaub fahren,weil Herr Leferink sein Versprechen nicht eingehalten hat.
In der Zeit wo Motorenplaza Urlaub hatte (2 Wochen), bekam ich aufeinmal eine WhatsApp mit der Nachricht ( hatte 2 Tage vorher eine e-mail geschrieben,dass ich jetzt eine Anzeige wegen Betrug stelle), das er im Urlaub wäre und er würde direkt nach seinen Urlaub mein Geld Überweisen.
Schön dachte ich und schrieb zurück; dass ich es toll finde, dass er in den Urlaub gefahren ist und ich nicht fahren konnte,weil er nicht mein Geld Überwiesen hat.
Das einzige was Herr Liferink geschrieben hat; nein nicht toll!

Ich kann nur jedem raten, finger weg von Motorenplaza!! Oder man fährt nach Holland und holt den Motor selber ab und bezahlt vor Ort.
Ich habe auf jedenfall eine Strafanzeige wegen betrug gestellt gegen Herr Leferink und Motorenplaza!!

Ik heb in april 2021 een motor gekocht bij Motorenplaza en het geld overgemaakt. Geen motor!
Ik heb toen eind mei 2021 de koopovereenkomst opgezegd en wilde mijn geld terug. Geen cent terug tot vandaag.
Meneer Leferink beloofde me elke week dat hij nu mijn geld zou overmaken. Er is niets gebeurd, er is geen geld ontvangen.
Kort voor de zomervakantie in Nederland schreef de heer Leferink dat we 50/50 doen. 50% van het totaal nu en 50% over 2-3 weken.
We konden niet op vakantie omdat meneer Leferink zijn belofte niet nakwam.
In de tijd dat Motorenplaza op vakantie was (2 weken), kreeg ik ineens een WhatsApp met het bericht (ik had 2 dagen van tevoren een e-mail geschreven dat ik nu een fraudeklacht aan het melden was) dat hij op vakantie was en hij zou direct Mijn geld overmaken na zijn vakantie.
Ik dacht mooi na en schreef terug; dat ik het geweldig vind dat hij op vakantie ging en ik niet kon omdat hij mijn geld niet had overgemaakt.
Het enige wat meneer Liferink schreef; nee niet geweldig!

Ik kan iedereen alleen maar adviseren weg te blijven van de Motorenplaza!! Of u kunt naar Nederland gaan en de motor zelf ophalen en ter plaatse betalen.
Ik heb in ieder geval aangifte gedaan wegens fraude tegen de heer Leferink en Motorenplaza!!

Er soll die Motoren liefern oder den Kunden das Geld zurück geben!
Hij moet de motoren leveren of de klant het geld teruggeven!