7.6/10
7.6/10

Nitsche

Habe ein Motor in April 2021 bei Motorenplaza gekauft und das Geld Überwiesen. Kein Motor!
Habe dann ende Mai 2021den Kaufvertrag stoniert und wollte mein Geld zurück. Bis Heute keinen einzigen Cent zurück.
Herr Leferink versprach mir jede Woche, dass er mein Geld jetzt Überweisen wird. Nichts ist passiert,kein Geld bekommen.
Dann kurz vor den Sommerferien in den Niederlanden schrieb Herr Leferink, wir machen 50/50. 50% der Summe jetzt und 50% in 2-3 Wochen.
Wir konnten nicht in den Urlaub fahren,weil Herr Leferink sein Versprechen nicht eingehalten hat.
In der Zeit wo Motorenplaza Urlaub hatte (2 Wochen), bekam ich aufeinmal eine WhatsApp mit der Nachricht ( hatte 2 Tage vorher eine e-mail geschrieben,dass ich jetzt eine Anzeige wegen Betrug stelle), das er im Urlaub wäre und er würde direkt nach seinen Urlaub mein Geld Überweisen.
Schön dachte ich und schrieb zurück; dass ich es toll finde, dass er in den Urlaub gefahren ist und ich nicht fahren konnte,weil er nicht mein Geld Überwiesen hat.
Das einzige was Herr Liferink geschrieben hat; nein nicht toll!

Ich kann nur jedem raten, finger weg von Motorenplaza!! Oder man fährt nach Holland und holt den Motor selber ab und bezahlt vor Ort.
Ich habe auf jedenfall eine Strafanzeige wegen betrug gestellt gegen Herr Leferink und Motorenplaza!!

Ik heb in april 2021 een motor gekocht bij Motorenplaza en het geld overgemaakt. Geen motor!
Ik heb toen eind mei 2021 de koopovereenkomst opgezegd en wilde mijn geld terug. Geen cent terug tot vandaag.
Meneer Leferink beloofde me elke week dat hij nu mijn geld zou overmaken. Er is niets gebeurd, er is geen geld ontvangen.
Kort voor de zomervakantie in Nederland schreef de heer Leferink dat we 50/50 doen. 50% van het totaal nu en 50% over 2-3 weken.
We konden niet op vakantie omdat meneer Leferink zijn belofte niet nakwam.
In de tijd dat Motorenplaza op vakantie was (2 weken), kreeg ik ineens een WhatsApp met het bericht (ik had 2 dagen van tevoren een e-mail geschreven dat ik nu een fraudeklacht aan het melden was) dat hij op vakantie was en hij zou direct Mijn geld overmaken na zijn vakantie.
Ik dacht mooi na en schreef terug; dat ik het geweldig vind dat hij op vakantie ging en ik niet kon omdat hij mijn geld niet had overgemaakt.
Het enige wat meneer Liferink schreef; nee niet geweldig!

Ik kan iedereen alleen maar adviseren weg te blijven van de Motorenplaza!! Of u kunt naar Nederland gaan en de motor zelf ophalen en ter plaatse betalen.
Ik heb in ieder geval aangifte gedaan wegens fraude tegen de heer Leferink en Motorenplaza!!

Er soll die Motoren liefern oder den Kunden das Geld zurück geben!
Hij moet de motoren leveren of de klant het geld teruggeven!

Cremery John

Beste mensen,
Beste mensen,
Koop hier aub niets !! We zijn al bijna 2 jaar bezig om al onze centen terug te krijgen voor een motor ( vw touareg) die ze geleverd hadden die helemaal niet werkte (geen olie druk) dan hebben we het nog niet over de kosten die we gemaakt hebben voor het in en uitbouwen, olieën , vloeistoffen, …….
Steeds word je van het kastje naar de muur gestuurd. Het zijn gangsters die op klaarlichte dag tewerk gaan. Mensen die ook dergelijke dingen met motorenplaza meegemaakt hebben mogen mij steeds contacteren zodat we samen iets kunnen ondernemen!! Ik en VELE anderen zijn zeker geen uitzondering, na wat googelen kunt u onder andere een artikel terug vinden van het programma “opgelicht”!!

Afspraken nakomen en minder liegen !!

Liegen#bedriegen#oplichten

gk

Sehr gut

...

...

Karolis

The company has debts and not pay for them. Bought an engine from our company and not paid for it for more than 6 months already. Weak and unreliable company. Not recommend for any type of... The company has debts and not pay for them. Bought an engine from our company and not paid for it for more than 6 months already. Weak and unreliable company. Not recommend for any type of business.

Het bedrijf heeft schulden en betaalt deze niet. Motor gekocht bij ons bedrijf en al meer dan 6 maanden niet betaald. Zwak en onbetrouwbaar bedrijf. Niet aan te raden voor elk type bedrijf.

Dijksman

Prima onderdeel

van ons uit teveel moeten bellen wanneer de motor geleverd gaat worden

prima motor

Ölwanne bei Lieferung kaputt, falscher Simmerring eingebaut
Dadurch deutlich höhere Reparaturkosten >1.500 Euro
Entschädigung nach langem Kampf 250 Euro
Alter Motor wurde zurückgesendet ohne Abfrage der KM-Leistung
Rücksendung des alten Motors sehr problematisch
Sehr unkulant

Noch funktioniert der Motor

Sale e pepe Stuttgart

Garantie

Geld zurück und Garantie ?

Warten noch die Geld mehr von zwei jahre

jordy

x

x

levertijd

siemens

Net bedrijf met jonge werknemers

sneller leveren

meerdere 1.4 tsi motoren op voorraad (konden uitzoeken)

Familiemarkt de Bilt

Zeer slechte ervaring, Hebben niet geleverd wat is toegezegd. Ik moet de koop daarvoor ontbinden. Heb enorme kosten gemaakt, die moeten ook vergoed worden

Doen wat je afspreekt

Geen telefoon opnemen